今日7點半同肥仔鋆去左大快活食早餐
食完就返去.準備去迪迪尼啦!
返到學校等到9點先坐車去迪迪尼..
我地坐車坐到半粒鐘就去到啦.
去到就聽個道遊介紹迪迪尼.
介紹到12點幾就解散..我地既第一站就係去左睇太生屋到睇..
睇完..就玩飛越太空山..
玩到好多次..
全日最好玩同埋最好秧笑.就係同屎迪仔傾計啦..
同埋就係玩飛越太空山..其餘都唔係幾好玩同好所笑
打到6點就坐車返良景.
好攰呀..
琴晚去左FD屋企到賭錢
由8點賭到通頂..早上6-7點先去食早餐
衣+好攰唔打咁好..閃人訓教..
今日冇咩特別
今日起身就打機啦..
打到3-4點..就訓左教..
因為好凍..所以就去訓啦.
訓醒就沖涼..沖涼就去FD 屋企到賭錢..
點知輸左一百幾蚊..真係傷心呀..
今日新年又係情人節..
今日我地5條光管去睇戲.
今日係情人節..我地5條光管冇玩..
所以就去左睇戲啦
我地今日見到幾多對情女呀..
真係好羨慕咯!!!!
自己冇女友朋.所以就同果4條光管去睇戲
今日真係冇咩凸別事
大家有冇同情人過呀定係同屋企人過呀..?
大家分亨下....
唔打咁多啦..
今日仲有2日就係情人節囉!!!!!!
今日11點幾起左身.
就幫呀媽洗個鐵門啦..
我係唔係好乖仔啦..
跟住就玩左一陣電腦..
玩到2點半就換3出街啦.
落到去..丁雞話訓教.遲D先落.
跟住我地帶大隊上佢屋企.
一開始佢唔開門..我地諗住爆佢到門入去嫁..
好彩佢叻仔.自己識開門.
咪又要整到門啦..
我地係丁雞屋企坐到4點幾就出屯市換褲啦
衣幾日我都玩到好開心..可能因為丁雞返黎啦...
因為佢KAI KAI地..比我地點得好搞笑..
因為大軍琴日買左褲唔跟長..所以今日去換返.
但係都冇得換..因為冇得再長啦..所以就係白廢嫁.
跟住我地就去食野啦..去食雲吞麵.
雞仔批請強..係咁放辣椒油.
食到佢面紅哂..哈哈..
跟住我地去睇戲啦..
我地去睇蘇乞兒..都幾好睇..
睇完就走返屋企囉...
1日1個鐘20分就係情人節
大家去邊到過呀?
比D意見呀..