Billy日誌
leewin321
暱稱: billy
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
海洋公園一夜遊
生日
生病了
7月3日
今日派卷
文章分類
全部 (67)
訪客留言
Buy Tamoxife... (Chassype)
Lilly Cialis... (Chassype)
Does Amoxici... (Chassype)
Zithromax Fo... (Chassype)
Why Might A ... (Justenak)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 198
今日人氣: 2
累積人氣: 2058
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 1 日  星期一   晴天


迪迪尼一日遊 愉快 分類: 未分類

今日7點半同肥仔鋆去左大快活食早餐

食完就返去.準備去迪迪尼啦!

返到學校等到9點先坐車去迪迪尼..

我地坐車坐到半粒鐘就去到啦.

去到就聽個道遊介紹迪迪尼.

介紹到12點幾就解散..我地既第一站就係去左睇太生屋到睇..

睇完..就玩飛越太空山..

玩到好多次..

全日最好玩同埋最好秧笑.就係同屎迪仔傾計啦..

同埋就係玩飛越太空山..其餘都唔係幾好玩同好所笑

打到6點就坐車返良景.

好攰呀..



2010 年 2 月 20 日  星期六   晴天


2月19日 疲倦 分類: 未分類

琴晚去左FD屋企到賭錢

由8點賭到通頂..早上6-7點先去食早餐

衣+好攰唔打咁好..閃人訓教..



2010 年 2 月 16 日  星期二   晴天


2月15日 傷心 分類: 未分類

今日冇咩特別

今日起身就打機啦..

打到3-4點..就訓左教..

因為好凍..所以就去訓啦.

訓醒就沖涼..沖涼就去FD 屋企到賭錢..

點知輸左一百幾蚊..真係傷心呀..

 



2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


2月14日 愉快 分類: 未分類

今日新年又係情人節..

今日我地5條光管去睇戲.

今日係情人節..我地5條光管冇玩..

所以就去左睇戲啦

我地今日見到幾多對情女呀..

真係好羨慕咯!!!!

自己冇女友朋.所以就同果4條光管去睇戲

今日真係冇咩凸別事

大家有冇同情人過呀定係同屋企人過呀..?

大家分亨下....

唔打咁多啦..



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


2月12日 愉快 分類: 未分類

今日仲有2日就係情人節囉!!!!!!

今日11點幾起左身.

就幫呀媽洗個鐵門啦..

我係唔係好乖仔啦..

跟住就玩左一陣電腦..

玩到2點半就換3出街啦.

落到去..丁雞話訓教.遲D先落.

跟住我地帶大隊上佢屋企.

一開始佢唔開門..我地諗住爆佢到門入去嫁..

好彩佢叻仔.自己識開門.

咪又要整到門啦..

我地係丁雞屋企坐到4點幾就出屯市換褲啦

衣幾日我都玩到好開心..可能因為丁雞返黎啦...

因為佢KAI KAI地..比我地點得好搞笑..

因為大軍琴日買左褲唔跟長..所以今日去換返.

但係都冇得換..因為冇得再長啦..所以就係白廢嫁.

跟住我地就去食野啦..去食雲吞麵.

雞仔批請強..係咁放辣椒油.

食到佢面紅哂..哈哈..

跟住我地去睇戲啦..

我地去睇蘇乞兒..都幾好睇..

睇完就走返屋企囉...

1日1個鐘20分就係情人節

大家去邊到過呀?

比D意見呀..