Billy日誌
leewin321
暱稱: billy
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
海洋公園一夜遊
生日
生病了
7月3日
今日派卷
文章分類
全部 (67)
訪客留言
Buy Tamoxife... (Chassype)
Lilly Cialis... (Chassype)
Does Amoxici... (Chassype)
Zithromax Fo... (Chassype)
Why Might A ... (Justenak)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 198
今日人氣: 0
累積人氣: 2060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


10月23日 分類: 未分類

金日我地放下午:)好開心呢

同左我地2D女仔去左屯市食野

有我.妹頭.橙.蠻.芝.J田.h0藍.仔.華.鋆.我地新黎既.晉

食左野.行左一 下就去蠻屋企.華.鋆就閃左人.

玩到好開心啦。

4點幾我地就玩占卜.我第3個占卜啦

蠻姐..占卜有小小準啦..蠻

5點我就同橙.h0藍.芝一齊乘巴士回家家

返左屋企..我就換鞋去打波啦..

打左8點幾就返屋企沖涼

打到好攰啦..

返左屋企就睇電視啦..

睇完哂d節目完啦..ho藍打比我傾電話.

傾左電話我覺得好開心..

因為我知到好多天大的祕密..哈哈..

蔡佬..唔好唔開心..忘記佢..

加油..支持你..

 

 



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


10月10日 傷心 分類: 未分類

我好耐都冇打啦..

今次打返係因為我買左d野..好後悔

今日我同我d fd去mk到整手機

整完手機..我就係mk周圍行睇野

行到都冇咩好買..就諗住返屯門.

我地就去搵地鐵站..坐鐵站去屯門

去到地鐵站啦..要拍八達通入站

我拍左好耐都拍唔到..我以為我八達通壤左

就去買左張飛入站啦..坐到屯門..我再用八達通拍出站又拍到喎.

我真係傻呀..又哂錢買左張飛..

跟住我就去左屯市行..行行下就買野..買左d 3同鞋成千蚊啦

返左屋企在睇睇對鞋覺得唔係幾靚..衣+又唔中2著出街啦..

我買左咁多野..最後悔事就係買錯左對鞋啦..唉..

衣+諗..真係好想時間可以倒落呀..唉..真係傷心

 

錢呀..錢呀..錢呀...不要離我太遠 突然離開我視線
 

唉...下次買野都要諗清楚先好買。

 

 

 

 



2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


就快考試了...就快考試了 愉快 分類: 未分類

大家好..我都好耐冇打啦..

今次打係因為考試..所以打.

我今日同我班D同學去左圖書館溫習

我一次咁直極去溫習..但去到都冇咩溫習嫁

衣次既圖書館計劃就係為我班的男同學..

我地去完圖書館就行左一陣去食野..

食完等d同學影相..

影完返屋企訓覺...哈哈

希望你地可以溝到你鐘意既人啦.

人生有幾多個十年....鐘意人就放膽去溝..唔好放棄

溝女最緊要痛痛快快..唔好拉扯帶水

....................考試要努力................

 



2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


2009-03-06 分類: 未分類

HI



2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


2月6日 愉快 分類: 未分類

今日係我地新會一年一次嫁旅行日

今次嫁旅行係去返我地6年級嫁畢業營既地方..

今日去都覺得冇咩好玩..因為我去過所以冇乜去邊到玩..

我地解散就去返我6年級既房到睇..

然後就同班呀叔一齊踢波..

踢到攰就去左打美色桌球啦

玩到玩12點半我同班同學去燒野食..

我地果班d人燒左小小野就走左去唱k啦

得返我同肥仔係到燒..我同肥仔一直燒到2點半就集隊上車

今日去返果到真係諗返我6年級去嫁野呀

衣次同d中學去都唔係幾多玩..

唔知係冇得過野定係因為中學d人呢?