我好耐都冇打啦..
今次打返係因為我買左d野..好後悔
今日我同我d fd去mk到整手機
整完手機..我就係mk周圍行睇野
行到都冇咩好買..就諗住返屯門.
我地就去搵地鐵站..坐鐵站去屯門
去到地鐵站啦..要拍八達通入站
我拍左好耐都拍唔到..我以為我八達通壤左
就去買左張飛入站啦..坐到屯門..我再用八達通拍出站又拍到喎.
我真係傻呀..又哂錢買左張飛..
跟住我就去左屯市行..行行下就買野..買左d 3同鞋成千蚊啦
返左屋企在睇睇對鞋覺得唔係幾靚..衣+又唔中2著出街啦..
我買左咁多野..最後悔事就係買錯左對鞋啦..唉..
衣+諗..真係好想時間可以倒落呀..唉..真係傷心
錢呀..錢呀..錢呀...不要離我太遠 突然離開我視線
唉...下次買野都要諗清楚先好買。
|