Billy日誌
leewin321
暱稱: billy
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
海洋公園一夜遊
生日
生病了
7月3日
今日派卷
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 198
今日人氣: 0
累積人氣: 2062
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


2月12日.. 愉快 分類: 未分類

琴日同丁雞大軍批雞去MK

我地1點半去坐車去MK啦..

我地坐西鐵轉地鐵去MK

因為我地學生好平..但係丁雞就唔係啦..

丁雞比我地昆左去坐西鐵.去果時要20$真貴喔!!!!

去到MK就倍大軍去搵柏祫中心..去整手機..

搵左好耐同埋行左好鬼耐先搵到..真係好攰喔!!!!

因為太貴所以大軍就冇整啦..跟住我地去波鞋街到睇鞋..

睇左好耐都冇買到..

跟住我地到5點幾坐車去屯市.

落車我地就去左7仔買野飲.

我地就行去睇鞋..果時..丁雞面對住雞批.

因為雞批個樣太咸溼..所以就向佢噴到佢成面都係密精

我同大軍係到係咁笑..

笑到形容唔到呀..

跟住我就去搵我D屋企人食飯啦.佢地就去買野啦.

食完就去搵返佢地又去睇鞋.睇到有心水..不過唔岩著.所以又冇買啦..

跟住我地返左良景..見到飛馬..

同佢傾左一陣計啦...跟11點走返屋企...

就快到情人節啦..大家會同屋企人過定係同情人過呢?

仲有2日就到啦..希望你地情人節玩得開心啦.

 



2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2月10日 愉快 分類: 未分類

今日我地既班會活動BQQ。

  取消左..因為某終原因

        所以取消左..

  不過...人冇事就好啦.

  下次再搞過個班會活動啦.!!!!!!!!!!



2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


2月6日 滿足 分類: 未分類

補打返琴日.

琴日同D FD去北上尋歡^^..

琴日12點幾我同雞仔批就坐車去搵kai成啦

我地坐車到天水圍..點知坐錯車..

最衰都係雞仔批啦..佢又唔信我..埋就唔洗等咁耐啦..

坐到天湖到落車轉線坐返返去..

點知等到7分鐘先有車..車到左啦..因為太多人所以我地就冇上到車

又要等7分鐘..我地冇咁既內性等7分鐘.

所以就坐第二部去到天水圍就行去搵kai成啦.

搵到就坐車去元朗到坐小巴去福田到啦

坐到小巴..點知早左落車.我地又坐的士入去福田到,,

過左關就食巴士去東門到尋歡啦..^^

係坐巴士時..我發現左一樣野..

我地坐巴士時..我睇到大陸D人溝女係咁既^^

就係坐我前邊有個男仔.

唔知咩站有個靚女.坐係我前邊個男仔個位到,,

一坐我前邊個男仔..係咁望住個靚女..

跟住望夠啦..就扲部手機黎放歌..

跟住我同雞仔批係到笑佢啦...

去到東門都冇咩野睇..

我買左小小野.

雞仔批就買左成袋野..

Kai成都買左成袋野.

買完..我地就去尋歡啦..^^

打後都唔係幾想打啦..

跟住就食野,,食完就坐車就返黎啦..

打住咁多先..



2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


1月25日. 鬱悶 分類: 未分類

.................哎呀..............

今日真好係好攰呀..

今日放學返左屋企.

玩左一陣電腦跟住就入左房訓

訓醒就比人叫左落去打波啦.-_-"

打波輸左..唉..要做400下掌上握.真慘

衣+隻手震哂..震到冇用..

今日打咁多..下次再打啦..



2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


1月22日 愉快 分類: 未分類

琴日我地學校去旅行

同埋丁雞係大陸放假返黎玩.

琴日我地去左嘈公覃到玩.

我小學都去過啦.所以就覺得冇咩興趣玩.

但係我係(嘈公覃)玩得好開心..

我同小冰.咸HO.食完飯去戶外到玩(LU哪)

我唔識玩..次次仆左落地下..真係好痛呀

玩完就同佢地去左桌球室到見到..

2C班既何浩駿係桌球室到溝女.

同佢班既同學2人係一個室到打桌球

黑雞溝女..嘻嘻

跟住我地入左去打桌球啦.

我贏左小冰野飲.玩野飲都冇買.就集左隊

嘻嘻..我琴日贏左小冰2權野飲..。

放左學就去搵丁雞..

一到夜晚..我地去左M記食野..

食完野..就周圍行.行行見到赤鱲角.^^

跟任住就ON994丁友去左打通機..

.....................打到攰到死...........

今日丁哥要返大陸做大事..

去佢條女屋企訓喎