琴日同丁雞大軍批雞去MK
我地1點半去坐車去MK啦..
我地坐西鐵轉地鐵去MK
因為我地學生好平..但係丁雞就唔係啦..
丁雞比我地昆左去坐西鐵.去果時要20$真貴喔!!!!
去到MK就倍大軍去搵柏祫中心..去整手機..
搵左好耐同埋行左好鬼耐先搵到..真係好攰喔!!!!
因為太貴所以大軍就冇整啦..跟住我地去波鞋街到睇鞋..
睇左好耐都冇買到..
跟住我地到5點幾坐車去屯市.
落車我地就去左7仔買野飲.
我地就行去睇鞋..果時..丁雞面對住雞批.
因為雞批個樣太咸溼..所以就向佢噴到佢成面都係密精
我同大軍係到係咁笑..
笑到形容唔到呀..
跟住我就去搵我D屋企人食飯啦.佢地就去買野啦.
食完就去搵返佢地又去睇鞋.睇到有心水..不過唔岩著.所以又冇買啦..
跟住我地返左良景..見到飛馬..
同佢傾左一陣計啦...跟11點走返屋企...
就快到情人節啦..大家會同屋企人過定係同情人過呢?
仲有2日就到啦..希望你地情人節玩得開心啦.
|