Billy日誌
leewin321
暱稱: billy
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
海洋公園一夜遊
生日
生病了
7月3日
今日派卷
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 198
今日人氣: 3
累積人氣: 2059
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


我的生日 分類: 未分類

10月18日..

今日2點幾返左學..

因為要同軍所以要返學

到放左..呀妹送左個綠色青蛙比我

到夜晚我地成全男仔就去bbq..

我地買哂野..去到先知到冇爐比我地燒..

我地搵左一陣冇爐..好彩肥唐見到熱人我地先有得燒咋.

燒哂野食啦,,我地走去沙灘到玩...

我地挖左個大洞等d水流入去..

係沙灘到有個肥仔..我都唔識嫁.

佢扲左d野食比我地食...真好人呀個肥仔

今年我個生日真開心呀....

我既生日就打咁到啦..重有d重開心嫁事冇打出黎嫁..

 



2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


10月14日 愉快 分類: 未分類

今日好開心..但係我知道我自己童軍時

我既情緒大大下降。

今日上數學堂時

有個同學手機閙鐘響左..

老師搵左一陣先搵到個同學係邊個.

帶手機果個人係老師搵到之前..

係到叉住手講唔係好嫁..重話老師唔係我嫁..

跟住老師係佢個書包到搵到

手機比人收左..我地大家係到大笑..

一響時..第一個出聲話唔係佢嫁..因為佢聽到個鈴聲唔係佢嫁..

所以佢咁老定話唔係佢..但係點知係佢..

令到我地成班大笑..死左我啦..

到放學童軍d人黎搵我去聽個老師講解同童..

個老師好惡..一開始個老師問我地.你地有冇諗住唔返?

又有果個人份(果個人姐係頭先帶手機果個人)

我地答左老師話唔返..果個人答.未恨定返唔返?

跟住個老師捉住佢件3空佢...佢好驚咁講老師我會返嫁啦..

起好笑,,諗起都好笑呀。同童放左我去左打兵x波

今日就打咁好啦...

 

 



2008 年 10 月 4 日  星期六   晴天


10月4日 分類: 未分類

今日真係攰呀..

今日9點幾去左學校練啦隊長

練到6點先可以比我走...真係慘-.-

12點佢地放左我地去食野..

我地去左食壽思..全部唔洗比錢 ..嘻嘻.

食完飯返去..點知..比我學到頭頂..哈哈..好開心

跟住我地跳第三拍.就要同女仔一齊跳..

吳偉強同林婉翹一齊跳..

林婉翹問唔吳偉強..我唔著褲.靚唔靚呀?

當時我地開死..返到屋企..

我沖左涼訓左一陣..就落左去打波啦

 今日真係攰呀..聽日仲要9點返去..唉..慘

 

 

 

 



2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


陸運會日 愉快 分類: 未分類

今日係我地陸運會

今日.8點要去到運動場到

我朝早6點就出左出食早餐啦..

點解?我要咁早出去食早餐呢?

係因為我個同學話早我地食早餐..

但係佢要7點去到運動場到..

所以好早就出左去啦..

係運動場到..都冇咩好做又曬喎..

得睇住人地跑..同埋幫社加油 -.-...係唔係好無聊啦..

我終於都等到放學啦..放學有個同學

又食我地去食KFC.真係味呀

食完就返去打波啦..

唔洗打咁好..今日就講到衣到啦..

我仲有1日運動會..

唔知會唔會..好悶呢?

 

 

 

 



2008 年 9 月 13 日  星期六   晴天


8月13 開心 分類: 未分類

中秋..大家去邊玩呀

我就會同d fd去燒野食啦..

我今日落左去打左全日波..

打到好攰呀.. 跟住就返屋企..

返屋企時見到嚴茵佢地...

返到屋企沖完淙落黎..就同嚴茵佢地玩左一陣

再跟住-.-..我同胡佬扲左佢地d蠟燭燒哂佢..

燒左一陣官(利)員黎到..我地大聲屈胡佬保蠟

我地係唔係好狗呢?

到左12點我同黑雞雞批去左丁雞屋企訓...

 

....大家玩得開心d啦......大家中秋節快樂.......