今日好開心..但係我知道我自己童軍時
我既情緒大大下降。
今日上數學堂時
有個同學手機閙鐘響左..
老師搵左一陣先搵到個同學係邊個.
帶手機果個人係老師搵到之前..
係到叉住手講唔係好嫁..重話老師唔係我嫁..
跟住老師係佢個書包到搵到
手機比人收左..我地大家係到大笑..
一響時..第一個出聲話唔係佢嫁..因為佢聽到個鈴聲唔係佢嫁..
所以佢咁老定話唔係佢..但係點知係佢..
令到我地成班大笑..死左我啦..
到放學童軍d人黎搵我去聽個老師講解同童..
個老師好惡..一開始個老師問我地.你地有冇諗住唔返?
又有果個人份(果個人姐係頭先帶手機果個人)
我地答左老師話唔返..果個人答.未恨定返唔返?
跟住個老師捉住佢件3空佢...佢好驚咁講老師我會返嫁啦..
起好笑,,諗起都好笑呀。同童放左我去左打兵x波
今日就打咁好啦...
|