我去中山江門交流
我地第一日6點起左身就去同咸HO.呀強.蕉仔去M記食早餐啦
我地個個都咩住個大袋去.真係好鬼重.
我地由良景出發坐大約3個鐘車就去到中山江門到.
我地係衣3日內都係去参觀..所以覺得好無聊
我覺得最好玩就去返酒店到..間酒店好靚.
第一日去到酒店到,真係覺得好正.
我地全部學生都住11樓.但係有2個7頭就住10樓啦
果2個7頭.就係咸HO同埋蕉仔啦.哈哈..
我覺得係衣3日到..真係好好玩.
我同大家都玩得好開心.
如果冇左D工作紙既話就緊開心啦.
雖然玩得開心.但係我以後都唔會参加D交流團.
真係好難頂架D工作紙 |