今日咸HO生日..
咸HO生日快樂
我地今日成班人去打邊爐.
打得好開心..
因為我地全部唔洗比錢.
係免費邊爐呀..哈哈..
考試開始啦..
今日係考專題
接著仲有好多的科目要考呀..
所以大家要努力溫習呀.!!
雖然我今日打.
琴日我地上學既最後一天
但是我地都好開心.
希望我地F.3唔好分班啦..
分班就係死啦!!真係好唔想分班.
我地班咁好.點解要分班呀.唉..
所以我地要珍惜7-8月份.
我會搞個3日2夜既宿營
去到大家要玩放D呀..
今日去左睇戲
去左凱都到睇
波斯王子-超時空之戰
我覺得唔係幾好睇.
因為我唔識聽英文
就黎要考試啦.
大家如果想溫書既.
可以叫埋我一齊溫嫁.
95112471依條仆街係咁133黎玩撚我電話
95112471...95112471..95112471
大家幫手玩下佢..得閒打下..唔洗理幾多點..