|
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
|
mk自由行 ;] |
分類: 未分類 |
Be HappY ;]
I Wanna Be Strong
今日同玉仲有恩去MK
12點系戈到行 ,, 行左勁q耐
3條友都買左同一件嬲 ... 不過
話就話一樣 ; 當中可有不少地方系吾一樣
遲啲著出黎你就知 ;[
一睇鐘 .. `! 2點咋!?
之後就去唱k ^^
今日吾知做乜 -口-
狂系到唱 - -
平時唱吾到既歌今日都唱左 ;D
好開心 >3<
之後諗住返屋企啦 ; 恩打過黎話見到
高藝珊 -3- 即同玉過去 `!
點知恩又吾知做乜冇啦啦吾知佢行左去邊
之後恩就返歸 ;[
我同丫玉去陽光搵佢條仔
wao `! 玉:下次記得叫你條仔吾好再剪頭髮
再剪你即飛左佢算啦 ~_~
返到屋企8點半 ;[
又俾我老母小 `! 可悲可悲
|
| 請發表意見;>:2009-11-30 09:29 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 250 | »
|
|