lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


mk自由行 ;]

分類: 未分類

Be HappY ;]

I Wanna Be Strong

今日同玉仲有恩去MK

12點系戈到行 ,, 行左勁q耐

3條友都買左同一件嬲 ... 不過

話就話一樣 ; 當中可有不少地方系吾一樣

遲啲著出黎你就知 ;[

一睇鐘 .. `! 2點咋!?

之後就去唱k ^^

今日吾知做乜 -口-

狂系到唱 - -

平時唱吾到既歌今日都唱左 ;D

好開心 >3<

之後諗住返屋企啦 ; 恩打過黎話見到

高藝珊 -3- 即同玉過去 `!

點知恩又吾知做乜冇啦啦吾知佢行左去邊

之後恩就返歸 ;[

我同丫玉去陽光搵佢條仔

wao `! 玉:下次記得叫你條仔吾好再剪頭髮

再剪你即飛左佢算啦 ~_~

返到屋企8點半 ;[

又俾我老母小 `! 可悲可悲

請發表意見;>:2009-11-30 09:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客