lemonchi

暱稱: ﹏檸檬]]。x︴波子'﹏
性別: 女
國家: 香港

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
悶的一天
今日我帶左波子見家長...
2006-10-25
好傷心" !!><兩...
嘩...!!!!今日好熱牙....

日誌分類
全部 (53)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌搜尋

 


2005 年 12 月 23 日  星期五 晴天


[[]]|"勁開針喔!!*__██ 愉快

[[哈哈!!好開針^o^X"12月21日至22日"]]

[[[██"哈哈!!*21日,力蘇同我一齊,佢同我講.不如你做我條女啦!!!*,之後我都冇答佢咩!!*但係最後都一齊^^██|||我好開心!果晚,我同kai子同力蘇玩通頂!!*之後我同力蘇訓,kai之後走左!*██之後我同力蘇訓到4點幾,我同佢乜野都冇發生過,!!^^落左東華公園搵鴨仔!!*,之後我7點幾就番左home喇!!*番到home,比亞爸打死!!*,..........

███████████████████████THE AND██████████████████████




2005 年 12 月 18 日  星期日 晴天


[[12月15&16日,,,好開針針呀!!**]]+ 愉快

[[哈!+"15日生日,16日慶祝的日子]]Xo]+..            

                      ]][[好開針針."]]\||^o^

12月15日係我生日*正甫亞哥喺16日幫我慶祝生日*]]]||我好開心呀!!!]]好多謝亞哥呀!!!+16號果日我地放左學就番home換衫衫sin去天平公園等*果日有[[亞哥,鴨仔,meipo,亞偉,kai子,大駒,君友,報專,力蘇同我]]]]x*我地其實一早就諗去邊架喇,我地係去大美篤bbq]]__16果日,我問左"鎮英"借左架街車}]]諗住同佢地成班一齊踩車車到大美篤+但係我踩左一陣_!!]]我就冇力喇*!!唉....真失敗]]好睬..架車之後meipo踩]]|_力蘇載我..]]我好開心呀!!!+我仲以為力蘇係一d好惡既人黎tim]]*點知佢好好架*!!我如果累..佢就會叫我停下休息,""如果我比d樹枝hai到隻手或者頭,佢就會好緊張]]仲立即睇下我有冇事**]]佢一路載一路同我講野*傾計]]到 左bbq場]]meipo發現唔見左部手提電話,之後力蘇就叫我喺電話度sed抵佢個電話no.]]*之後佢話叫我5分鐘後打比佢,佢去左搵meipo個電話]]+唉....最後都係搵唔到**)之後我地燒下燒下*我同君友,大駒,報專.一齊上左水壩坐*之後坐左一陣.]]我就打左比力蘇.,問?[你地上唔上黎呀?]力蘇:[邊度牙?*水壩?]我:[係呀!!*]力蘇:[哦!!*咁好啦!!我一陣同鴨仔一齊上黎啦!!+]我:[哦!!咁好啦..byebye]].之後果左一陣力蘇同鴨仔就真係上左黎*]]之後力蘇就坐左係我格離,鴨仔同君友報專一齊去左水壩最準頭*]]大駒冇去,係度訓左一訓]]!)之後鴨仔同君友同報專同大駒]]都落左去*整番我同力蘇,|之後我同力蘇傾下計]]計下計下"又有人上黎,,吹下吹下水..]之後佢地又落哂去,整抵我同力蘇.,,,傾下傾下,愉坐愉埋*之後大家都好棟,之後一件衫兩個人著,]]脛巾又一齊帶[[]真係好笑,之後無啦啦好大風,佢拎起件衫幫我擋風,,]]]之後佢攬住左我]]\|+"之後我地坐左係第二個位,之後我又訓左係佢壞抱,]]之後我地就一齊行落去,之後行下行下,佢無啦啦講話[如果我無啦啦唔見左,你驚唔驚喇!!*]之後我就話;[緊係驚啦!*]之後佢無啦啦行遠左我''之後我申左隻手出黎,之後佢捉住左我隻手,拖住我,]]]一齊行番落去]]       我諗人地睇起我同力蘇就好似一對情侶咁*我都問過d人架喇*個個都話似]]+我都覺既=]]^^!!唉.....鴨仔又唔知點,又唔回信比我,我宜家都唔知點算好*我好似中意左第二個*]]]]\|||

________________________THE AND________________________




2005 年 12 月 11 日  星期日 晴天


[[[X"好唔開心牙..>0<" 愉快

.[[[[[[[[[#唔知講乜好..*唉..*悶悶悶!*....好唔開心><"

●好奈都冇寫日記喇\\\\\\]]]]]

唉.!!><"好唔開心牙*琴晚,鴨仔嬲左我牙*..我頂....佢講左句野..令我好唔開心]][\\琴晚凌晨1點幾..鴨仔同正甫就話要走.+之後yoyo叫我陪佢玩多一陣..佢諗住叫鴨仔果d走sin.*不過鴨仔就講..如果你唔係我條女..我早就走左啦*!大佬..你係我條女ma*]]]跟住佢好火..*d語氣勁差..*攪到我好唔開心..*我宜家都唔知佢嬲左我定嬲左yoyo,定兩個都嬲.*>0<*好唔開心牙:]]]咁宜家點算好呢?***好想知!!*      咁鴨仔係唔係嬲左我架?*我好驚佢嬲左我呀*!!唉....有冇人可以幫到我呀?*       



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |



tofumonzter@createblog.com