lemonchi

暱稱: ﹏檸檬]]。x︴波子'﹏
性別: 女
國家: 香港

MORE...

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌
悶的一天
今日我帶左波子見家長...
2006-10-25
好傷心" !!><兩...
嘩...!!!!今日好熱牙....

日誌分類
全部 (53)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌搜尋

 


2006 年 6 月 23 日  星期五 晴天


嘩...!!!!今日好熱牙.!!><

今日.."好熱...今日考試.."放左學之後..就去左搵牙生."[[之後就一齊答左車返華明]]."之後牙生話今晚去swimming."叫埋波子同埋牙東."*<<<之後再打埋比mable."同埋老鼠.."mable話去."老鼠話唔去."!!!!!<<*之後我就返左home...波子去左牙生home..!!!!!!我宜家就玩緊電腦...諗住一陣訓陣..訓到5:00之後起身...等mable電話..!">>>再一齊出黎.."今晚swimming...正牙..!""好奈冇swim過喇..!!!..唉...!!!好掛住..之前同歷蘇果班去swim過時.."真係好開心."!!!]] ...我真係好想再同佢地再一次swimming牙.!!!><"之前我地成日打堡玲..好開心..!!!!..唉..!!今晚...mable..話玩通頂."!!!!!唔知佢想係邊度玩呢???"我唔想去咁遠..

         唉.....!!!<<我都唔知點解...衣排咁多事發生."]]]]我唔想煩牙.!!!!!!!都就走啦..!!!次次都係咁..!!!!個天係唔係玩緊我姐???"我好辛苦牙..!!!"唉.......衣排放左學..都係同牙生一齊."..衣兩3日..都冇見過牙坐牙ling喇..!!好掛住佢地牙.!!!!!!><'佢地衣排又冇搵我."!![[]>>

         甜筒...>>]][我有小小掛住佢.."我好奈都冇見過佢喇.!!!!!]佢又冇搵我.."我想去探佢牙..!!!但係又冇人去.."我又唔識得去.!!!!!!我想見到佢牙.!!!!][]]]]/"都唔知宜家佢點.."佢應該係青衣..好開心.."]]]]我都唔知佢記唔記得我同佢既約定tim.."上次佢仲記得...但係唔知佢宜家記唔記得..!!"]]]唉...!!!!!!!之前我同甜筒玩得好開心.!!!一齊but野.."勁開心.!"'''唔知佢記唔記得..*>>回想起我們以前開心的樣子...!!真的很想...再回味.!"><]]!!..我...好掛住你牙.!!!!妹豬.."]][][]//




2006 年 6 月 17 日  星期六 晴天


2006-06-17

[[屌..屌屌....]]*好撚pk牙....!!!!!你牙媽個仔.!!!講咁撚多做乜撚野牙..!!係就快撚d嘈啦..!!係人地個論壇嘈..!!!!"嘈乜撚野牙.!!!係就出黎嘈啦.!!!係唔係嘈牙????快d搵日啦..!!!!嘈.........][

唉...!!!!衣排...同返牙佳同牙ling玩..!!!"牙樂[哥]衣排又返左黎.!!!!同正甫又好返.!!所以...."都ok.."!]]

但係衣排...有人嘈我..""]]]]人地嘈就嘈啦.!!!!""

 




2006 年 6 月 11 日  星期日 晴天


+]]\好撚累既一日一夜."]]\ 不安

      唉..!!!琴日...我一點幾兩點出左去..!!!*<<之後去天平...8個人[[祺祺,我,老鼠,小余,mabel,何柏林,牙光,牙良,]]""[[上左華山*<]..玩.!!!!!玩下玩下...[["牙基]]打黎.!!!!之後佢同[["牙星]]上埋黎.!!!之後...我地就吹左一陣水....就一齊落返去..!!"]]\因為好悶."落去天平.!![[牙衛]]係度.!之後又係天平坐左一陣...又話走.."之後[[我,老鼠,mabel,小余同埋牙基]]!!5個去左龍豐..陪我同[[小余]]買介子.!!!!"之後又陪-[\mabel]]買鞋.."但係行左好多地方都買唔到..."但不過...我地覺得比鬼整.."!!因為[[mabel]]買邊對鞋冇邊對.."!]]個尺碼唔岩.."一定要買到佢自己唔係幾like果d sin有碼.."最後佢買左一對佢自己小小like既鞋..!!"]]其實我地去買介子果時.."以經覺得有d問題."!!]因為我地都係...想買邊隻介子冇邊隻.!..]]\最後要買一個自己小小like既介子.!![[真係好似比鬼玩咁..!!<<*買完所有野..!!!落左上水名都超市.."之後買野飲.."mabel話玩通頂.."]]之後4仔友玩通頂.."又比得玩.."牙基走左..""]]]4條友比鬼玩....係華明."[]xX"<<*小余發冷...老鼠發燒..mabel隻腳脾...我頭痛到仆街.!!!]]]真係好黑仔.."".."唉...之後又將d怪病..轉人.."到左..[[mabel發冷.."老鼠累唒.."小余頭有暈..好累.."我..精神左小小..但係胃痛同埋..累撚死..加上好撚凍.!!!"]]].."||之後我地上左華明街市最上面果個公園坐...坐到5:40賭."之後我就叫佢地答車走.."之後我咪返左home沖涼涼.."洗鋋..吹頭."玩一陣電腦.."訓教教豬..!!!!唉....真係冇教好訓.."]]1.祺祺唔知幾點打黎.."好似10點幾11點.."唔係好記得..嘈醒左..辛苦死.."]]+ []xX<<* [[">>*2.牙基又唔知幾點打黎"叫我..出黎打比佢.."]].."唉...唔洗訓咩.."之後起左身..食野.."online on左一陣.."食完野又訓.."]]都係岩岩sin食身.."]]真係累死我..">﹏<"唔講喇...""]]訓......zzzZZZZ"""                end.....




2006 年 6 月 9 日  星期五 晴天


好辛苦既一日.!!>﹏<

今日..我好鬼死辛苦..!!!>﹏<"因為我病左..!!我都病左幾日喇..!!!!!都冇好過....反而愉黎愉嚴重..."真係辛苦死.."今日咳得最恐佈....咳到我嘔..!!!>0<"真係救命牙.!!!!!好悶牙.!!!!!!我今日冇返學.."琴日都冇.!!!!!"不過今日落好大雨...[[黑色]]"<<*|||\佢地都放左學lu..!!*..唉...!!今日真係好悶.!!!>3<"成日係home.."不停咁比老佃母嘈.!!!"好撚煩..!!!好撚想打鳩佢地.!!!!"我想快d好返牙..!!!!!病得好辛苦牙..!!!好想死.!!...個喉嚨好癢牙.>﹏<"不停咳牙..!!!辛苦死.!!>﹏<"救我..>......<<*]]][][||\\"我想出街牙..!!!!我想煲煙煙牙..!!>﹏<"宜家乜都唔做得,,!!!好辛苦.><"...今日都唔知咩日子..!!!!!好黑仔牙.!!!><聽日一定要出tim."點算.!!!????"唔講喇.."咳緊....!!!




2006 年 6 月 3 日  星期六 晴天


悶悶悶""!!! 愉快

         今日真係真係好悶牙..!!!!!>>*我都好奈冇打過日記喇."!!!=\\\]]你地有冇掛住我呢??"唉,,..好悶tim"今個星期見唔到juno"喇"!!!]]不過...我覺得我同果個什麼juno.."冇咩可能.."!!!]]\|唉..."衣排...都唔知祺祺佢地想點,..""唔係 fd啦..!!!!!出黎又唔搵我"]]\我今日係home度又悶到死.."!!!!!唉..."波子細佬又去左黃大仙""真係好悶""""'祺祺佢好奈都冇搵我喇""!!]]佢地做咩姐??" fd唔似 fd..."遲d可能都..."唔同佢地玩,.."我都唔知牙<<"因為佢地又唔搵我,,."咁我咪搵波子出黎玩囉/""]>>*唉...!!!!我前幾日比人博mom牙>﹏<"!!!!!但係得到包煙煙!!^﹏^]]衣排我成日上一個李森果個論壇"]]因為好悶"!!!!!波子仔...好得意牙>﹏<"衣排.....我可能會去搵丁佳玩.."!!!]]"悶悶悶..........好悶.."好掛甜筒筒"......=﹏="



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »



tofumonzter@createblog.com