"しらあうら [["超唔開心呀..*我未試用極度來形容架..*__=]]

唉..!!今日我出左去都唔知做乜既..*又冇野做..*陪完老豆去買野食..之後就去搵牙哥..點知細駒果d全陪係哂度..*早知唔黎..之後牙哥剪完個頭之後..話去華姐果度..唉...要我一個人行..差唔多到..牙哥先叫我上車..唉...!!!好唔開心..之後到左華姐果度..二哥打黎...話佢返home先.*之後唔出黎.."係華姐果度好無聊咁坐左一陣..*之後佢地就話去踩車...之後我咪諗住答車返屋企囉..*我行去車站果時..見到gigi姨"之後講左兩句..*我就走lu..""]][我等車果時..我諗起我同老公之前成日陪我等車..果時..*之後我喊左出黎..*好傷心...我打左3個電話比佢...佢都唔聽..唔知佢咩事.!*等下等下車...亞佳打黎..""]之後話係城堡等..*亞佳打黎果時..我唔知點解會好想喊..!!*之後我喊左..*亞佳到左之後我地就話去買野食..*之後見到歷蘇係樽樽食野,.之後我寫左張紙話:[做乜唔聽我電話??城堡等...lemon..]]我叫李佳放係老公架車度..*不話我係城堡見到老公睇左張紙之後都冇黎..我就知佢一定唔會黎..!*唉....好傷心..!!我心諗..我比車撞..><"入左院...佢會唔會膽心呢??佢...以經唔再...愛我喇..!!!><呀................................................................................................
___________________________the and_____________________________
 |