今日*我好悶呀..!*一早起身,我就好頭痛.*我諗住唔返學架喇..*但係我我亞爸要我返..*仲話我唔好扮野*真係衰..!之後我諗住講大話果時老公無啦啦!!*打比我..真係嚇親我..之後佢就同我講*:[你琴晚有冇sd信息比我呀?*]之後我就答*[有呀*!我琴晚sd最後果個信息比你個時..我係返左屋企架喇!!*]之後老公又話:[你講埋比我知ma..!*^^]之後我就話..:[喔!!*sorry ar.*]之後老公就話..:[咁好啦..*你遲d打比我啦*!!!88]]..我:[88老公!!]*之後我都有返學.*不過我本身想早退架.*但係....又唔想.*之後我就等到放學.*我打左好多個電話比老公,都冇人聽,.之後我到左天平,就打到比佢.*之後佢仲訓緊,,,我就問下佢出唔出.之後佢都係答我唔知*之後咪打比正甫大哥囉,佢話去[利"風"],之後我咪係利風等佢囉.*之後我就再打比老公,同佢講,我宜家係利風,你黎就黎啦.!*之後我等左好奈佢都未黎,!!*亞佳都黎左,佢都未黎!!*我咪打比佢囉,我同佢講:[你...係唔係唔黎喇?*]之後佢就答我..*[係呀..*!!]之後我就答,[哦..!!唔...唔.......]之後老公就話..:[咁....我黎兜下喇..!!*]之後我就答佢,:[是但你啦.!][咁好啦..88]*之後一陣間佢就到左喇.!*佢景然同kind子一齊,*[[咁姐話.[佢同kind子都唔搵小小時間黎搵我.*仲要咁奈先搵我.*]]我諗其實kind子,亞賓,杰佬...仲重要過我既.!!*唉..!!]]]我都唔知點.!唉.~~"]]]][_-之後佢就走左去食飯飯loo!!*之後過左一陣*老板收*之後我就走lu..*返到home,就打比老公喇.!*
---------------------------the and----------------------------
|