4/4/2009

4/4/2009

- 我同江杰桐去左科學館

- 好開心

- 好好玩`

- 之後我地去左無印

- 跟著去左食TEA

- 哈哈哈哈`  好好好好開心XD

 

- 哈哈鏡XD

 

 

- 花花XD

 

2009-04-05 07:20 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 165 | »