2009-04-03

-放假啦

- 相信大家都會好開心

- 我都係一樣=]

- 唔洗返學嘛`

- 當然開心啦

- 冇功課的話仲開心的耶XD

 

- 今日去文協

- 邱太話如果我地彈得好的話

- 比我地考7級

- 我都想耶.

- 加油` =]

 

- 星期日要少年團

- 好興奮耶.

 

- 聽日去科學館

- 好期待XP

- 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈`      =D

(傻左` 暴笑中    ((((((((((( > 田 < ))))))))))))  )

2009-04-03 10:58 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 165 | »