2009-05-13

大家好﹗很久沒有打Q00ZA了,大家有沒有掛住我呀? (請大家答我"有"啦XD)

今早出門,由於大曬的關係,我還是經龍門居的回學校,

途中見到一個好似范生的物體,不過沒有仔細去考究…

MATHS堂,炳榮妹竟然賜了一個地獄訓練給我們歎,太過份的耶﹗\ 口 /

唉— 最近又有血光之災……

在學校行路比人地書包界到,

在書包拿書又比File弄到流血,

在家行行路又撞魚…

無奈囉……相信陸續有黎﹗

不過流血的話廷爽XD

好開心,明天出Phantom和潘朵拉之心﹗

正>口<

哈哈哈-口-

 

 

 

 

 

 

 

十年都唔打一次,請留一留C0MMENT好唔好?   / 3 \

2009-05-13 07:00 PM-  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 165 | »