2009-04-12
哈`
12/4/09真係唔好采.
唔好采事情一覽:
1-) 去葵芳的時候, 巴士差D冇位坐 (係第一次出現既情況, 去左咁多次都未試過`)
2-) 差D比個跳舞丫婆撞死`
3-) 去攞譜, 行過張X樂隔離, 比佢張椅夾住左隻腳.....XD (夾左2次...)
4-) 比張椅夾住左隻手
5-) 放譜架, 個櫃比人鎖左...... 又要行返上樓上.
6-) 落樓梯, 個袋比個扶手歐著左. 差D仆左落樓梯` -___-
7-) 閃人既時候落勁大雨, 仲冇拿傘`
8-) 行街......對鞋差D爛晒 -__-
諗返起D婆婆跳舞,
好搞笑XD
攞把扇跳舞,
播菊花台.
之後放低把扇跳英文歌.
哈`
|