2009-04-12

哈`

12/4/09真係唔好采.

唔好采事情一覽:

1-) 去葵芳的時候, 巴士差D冇位坐        (係第一次出現既情況, 去左咁多次都未試過`)

2-) 差D比個跳舞丫婆撞死`

3-) 去攞譜, 行過張X樂隔離, 比佢張椅夾住左隻腳.....XD (夾左2次...)

4-) 比張椅夾住左隻手

5-) 放譜架,   個櫃比人鎖左......   又要行返上樓上.

6-) 落樓梯, 個袋比個扶手歐著左.   差D仆左落樓梯`    -___-

7-) 閃人既時候落勁大雨,   仲冇拿傘`

8-) 行街......對鞋差D爛晒 -__-

 

諗返起D婆婆跳舞,

好搞笑XD

攞把扇跳舞,

播菊花台.

之後放低把扇跳英文歌.

哈`

2009-04-13 04:33 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 165 | »