好開心`````哈哈哈XD
- 今日我去左少年團
- 去既時候又係商場蕩失路` (不過都自己去到目的地XD)
- 好失敗XD
- 見到張X樂
- 佢個頭唔同左 (我指既係髮型)
- CUT到OK短
- 佢話佢見到有一個新既理髮店
- 佢就入左去試下
- 點知佢就搞成咁.
- 哈....姐係佢做左白老鼠
- 真係"聰明"
- 係都叫人試下個效果點先去CUT吖嘛
- 不過佢依家個樣都好得意耶>口<
- 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
- 玩中阮.
- 我坐左係第二排XD
- 好開心吖.
- 哈哈哈哈哈哈哈
(又興奮得制,,, 唔使理我`)
- 張X樂賣飛賣到有錢攞
- 哈XD 佢叻吖
- 我都冇賣, 亦都冇買
- 哈哈哈............
- 今日閃人既時候
- 我又係同一個商場蕩失路 (結果都去到搭車)
- 不過係地下個一層蕩失路.
- 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈`
(又興奮得制,, 唔好笑我白痴XD)
|