2009-01-18

"伯爵與妖精"

我用2日時間睇晒....

好好睇耶.

愛德格同雷溫都好靚仔.     >    3 <

(雖然個片尾歌好*....)

好想佢快D出 Season 2    >口<

 

D考試成績......

見到佢就想死啦.

見到D成績就想捅死個老師.

當然仲有隔離左右D人啦.   

(自己做左殺人狂)

諗到依度.

我已經露出邪惡既笑容. . . . . .      呵呵

2009-01-18 04:14 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 165 | »