|
| |
2009-01-18
"伯爵與妖精"
我用2日時間睇晒....
好好睇耶.
愛德格同雷溫都好靚仔. > 3 <
(雖然個片尾歌好*....)
好想佢快D出 Season 2 >口<
D考試成績......
見到佢就想死啦.
見到D成績就想捅死個老師.
當然仲有隔離左右D人啦.
(自己做左殺人狂)
諗到依度.
我已經露出邪惡既笑容. . . . . . 呵呵
|
| 2009-01-18 04:14 PM-
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 165 | »
|
| |
|
|