|
| |
2009-01-04
orz~
各位要加油呀..
明天就要開始考試了.
書還未溫習好.
明日考英文.
Grammer把我弄得有少許'痴線'
(雖然平日也痴痴地)
唉 -___-
天生就注定我是英文白痴了
人家都說:
人蠢冇藥醫唷!
加上我自己又懶.....
哈哈哈"
總之.
大家加油吧~
|
| 2009-01-04 04:37 PM-
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 165 | »
|
| |
|
|