2009-01-04

orz~

各位要加油呀..

明天就要開始考試了.

書還未溫習好.

明日考英文.

Grammer把我弄得有少許'痴線' 

(雖然平日也痴痴地)

唉 -___-

天生就注定我是英文白痴了

人家都說:

人蠢冇藥醫唷!

加上我自己又懶.....

哈哈哈"

總之.

大家加油吧~

 

2009-01-04 04:37 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 165 | »