今日成9點就要返去背英文...不過我都有溫既...但係一早都係唔識
..放lunch個時又要返去背...太好啦..背左一次就背到了..
之後1點又要彩排..之後本來要練波..但係我呀ma就要我食飯(過冬)
聽日要踢比賽
今日返到學校...英文堂..唉..返左學之後就去跑馬地踢精英賽
太好啦..一開波唔夠5分鐘..就由我先開記錄..過左2個之後一射
入左了..最終我地win左3:0...