今日一起身就要去跑學界比賽..仲諗住今日會好涼..點知熱到成隻狗咁
11:30先到我地跑4x100..本來我都唔係幾想黎跑..但係呀瑜
叫到冇理由唔跑嫁..之後到左我地跑啦,.大家之前都未練過就去比賽.
大家都幾怕連初賽都入唔到...點知我地跑左第2..仲要係最佳成績既
第2..之後就同呀玲.周影彤.浩.超加埋呀霖..一齊去食野....
返到去等左一陣..終於到我地4x100決賽啦..我地仲諗住攞第1.
點知呀肥超冇啦啦話自己條腰傷左...唉/..最後好彩都有第3名..
不過我就追到第1第2個2條友=.= 唉 我會將呢個比賽既獎牌送俾你^^
|