今日既test.. 之後放學之後就同呀瑜和成班fd去左市中心間m記食野..之後食完就同呀亮一齊去練波
搭車既時候.我諗諗下我傷左.都係唔去啦..之後就在屋企休息..晚上就同我裘錦秋d fd 去打邊爐.
叫左幾多野食..食左成1千幾=.=..好彩大家aa制姐..呀瑜(對不起)冇心收線.希望你原諒我
今日終於到左區隊比賽啦..我地諗住好易win..我地一開波就入左一球..之後點知俾人入返(1:1)
上半場完左之後..呀sir就講左d野..到左下半場..我地就搶攻..之後就係咁入波..最後就win左
5:1..不過我一球都入唔到..d隊友又要串我..搞到我冇心情囉..好down呀..有冇人可以陪下我呀?
希望個個係你!!