今日連早餐都冇食就返左學校啦...放學之後就同呀聰出去選港隊..個到d人都唔係太勁姐.因為91.92.93一齊去選
拔.我諗我都會入到掛.之後就同佢地坐呀聰車返屋企啦=.=
今日要返學校影班相啦∼∼我就同呀聰個班一齊去食早餐∼上科學堂既時候,個呀sir唔知做咩q 成個傻佬咁
係到大叫,之後再上英文堂,個miss冇啦啦叫我個名,以為咩事,點知返學要我留低搵佢,*心諗*今次冇6點都唔走得啦
好彩放學搵左佢之後,個miss就叫我聽日上堂先做返俾佢,miss都幾好人=.= 之後就獨自回家.....返到屋企就打機..做功課.