今日返到學校..唔知點解冇咩心情..返學之後.我就同我地班足球隊去ssp練波.
之後我就到我射罰球.太正了..入左2球(仲好令)之後就返屋企
對唔住 呀瑜 我今日唔知點解冇咩心情.唔好唔開心..同埋我想你多d同我講野
今日有d唔係幾開心,本來今日係歌唱比賽嫁..點知要去大埔踢友誼賽.真係好灰.
之後我地對{樹仁大學}不過我地踢個時大家都踢得好好.我仲入左2球^^.真係好開心
我地最後都win唔到,,,之後我地就一齊坐車返屋企.