希望在明﹏☆sky☆
希望同命運係咪同一樣嘢黎架∼∼>﹏<
今日考狒狒學∼返得果1陣咪返啦∼返去係玩 架嗎∼
上星期,DT堂試運蛋賽車(混蛋賽車/運吉賽車)哦..... 25格呀...俾人扣2格=.=
音樂堂:繼續考樂器哦....
兩樣都合格....but,唱歌就15分....樂器就16分....唔係森美.小兒呀∼>﹏<
唉~~今日終於開始2個星期唔夠既考試啦..........
今日考哦GE卷&作文..... ok既.....識既...../\/\哈哈∼∼
聽日考佛學啦.....有d驚.....>﹏< 加油啦∼
朝早~6點俾人嘈醒,唔係呀媽,係晨運d人 視藝堂~最後1次form1既視藝堂啦~呀 sir請我地食完糖之後~同...同...同我地咁 講~:「由e+開始~我同你地就恩斷義絕」 嗚嗚~絕句呀~ 電腦堂~又係form1最後1堂電腦lu~ 數學堂~呀sir好俾心幾咁講數就黎say good bye 啦~唔俾心幾咩~ 中文堂~講鯉魚 英文堂~考痾佬~咁都考到我~同睇哈你波波 放學~冇嘢講~
朝早訓到11點∼鬧鐘壞左∼ 12點幾,玩電腦∼做補習老師俾d功課 悶∼悶∼悶∼悶∼悶∼悶∼悶∼悶∼悶∼ 咪就係單歌同戲,睇戲同聽歌囉∼
今日係from1最後1日返全日既∼1日要等 from2先返全日喎∼成日落雨,有咩嘢講呀 英文堂睇哈你波波∼考『柯佬』∼ 音樂堂考吹∼笛∼ 數學堂呀蛇又講數啦∼唔係黑社會細佬講蜈呀∼ 電腦堂係1堂入面出曬黃色.紅色.黑色暴雨 pe堂嘟佢個嘟∼最後1堂pe堂都冇得反∼ 午飯:最後1次,係中1依個課室,同依D同學仔...1整食飯飯哦..... 中文堂變左英文堂∼∼因琴日轉左堂,又睇哈你波波啦∼ 綜人堂1條蚯蚓賴左入課室 第9節∼PE考試......唔好問∼ 放學...唔好問∼ 冇波打呀∼最後1日都落 咁大雨∼返左屋企玩彩虹∼搵d賴坦打∼ 冇計∼ 冇波打∼打機囉∼∼