今日*5月6日心情:悶同好好好玩呀∼∼
朝頭早,好鬼悶∼∼∼睇電視,溫書,睇電視,溫書,睇電視,溫書,食左飯on蕉蕉,馮啫喱就問我2點靚落
唔落美小打波,我梗係等呀媽返工先架啦,但係我呀媽知我打波喎∼∼/\/\
2點靚鐘落左去打∼∼∼跟住打左陣,粒波彈到好遠,我去汁波,/\/\嘻嘻,有波踢呀,做咩唔踢姐
踢到粒波好高呀∼∼∼仲要著住拖鞋渣我都踢到咁高呀∼∼,著住波鞋仲高呀∼∼不過我冇著。敝∼∼∼
唔知佢地有冇食m記呀∼∼早知唔咁早走啦=3=
呀∼∼係波,我記得琴日做過咩啦∼∼∼我同葆.一齊迫so囉行講佢like邊個,差唔多講曬
d人既名架啦,但係佢玩嘢,一面on,off,on,off,冇答到=3= |