今日*4月30日心情:憤怒同開心
11點半,條變態補習老師又黎補習,but
今次係佢最後一次教我啦,佢要返工/\/\
,但係佢走都要界紹個第2個補習老師俾我,
T3T,仲要俾100幾題數我計,等下次個
補習老師睇∼唉∼∼∼
下午,去左表哥到,/\/\好大收穫呀,有
好多歌,不過一入門口就....俾佢d歌
rock到我心臟病都有可能,算,佢俾左好
多歌我呀/\/\,6點返屋企,玩電腦∼∼
周xx幫我整日記個背景同閃字,thz
補*4月29日心情:傷心同開心
琴日,朝頭早原本約左肥佬豐同矮仔俊打波
跟住肥佬豐唔黎,我同矮仔俊照打,冇理佢
下午∼∼∼好慘呀,唔夠1點鐘洗左頭,開
機,有人黎整洗衣機同電話,我照打機,係
咁off完又on,到2點,我呀媽返工,
2點靚鐘,周xx話落去美小打波,我賴∼
so冇去到。跟住夜晚,我睇到馮啫喱個日
記先知佢地打完波...........
去馮啫喱請食m記,T3T薯條∼∼∼你俾人食得好
慘呀∼∼∼跟住周xx幫我整日記∼∼∼
thx∼∼∼ |