希望在明﹏☆sky☆
希望同命運係咪同一樣嘢黎架∼∼>﹏<
今日*5月12日心情:笑/驚驚 朝頭早,8點掛,冇睇表呀∼∼同肥佬豐同矮仔俊落左美小打波 ,我地打藍球先啦,佢2個p我1個,一開波,我都未話開始, 2條傻仔衝過黎搶我粒波,搶唔到,反而肥仔撞到矮仔跌到,我 閃,入左波,第2球,我俾佢地開波先,肥仔唸住我實會跳起搶 佢粒波,佢珍我唔留意,就碌個波俾矮仔,我搶到粒波喎∼∼∼ >0<哈哈∼∼,我唔玩啦∼∼∼笑∼∼到我。玩羽毛球佢2個 又p我1個,矮仔想打我個球,佢一掟,唔係個球飛過黎,係個 球拍呀>0<笑...笑...笑死我啦,再打,粒球今次飛到 去肥仔到,佢.佢.佢.佢.佢.佢.佢頂左個球去第2到都唔 打番過黎俾我.....我頂佢地唔順啦......10點半 未到,返屋企。死啦....慘.橙.慘.橙.慘.橙.慘.橙 家長日呀∼∼∼ 不過我都唔係唔驚架∼∼,驚成績唔好...好彩,得左,幾好
今日*5月12日心情:happy∼ 我唔想cut架,但係冇咩發生呀嗎∼∼∼ --------cut-------- 放左學,搵miss曾背埋書∼∼呀∼∼同譚主席.扑扑.斷背正.冇用忠 掙住背書/\/\嘻嘻,係咪好曳曳呢∼∼??我背左4次就閃得人啦,唔 知佢地,斷背正2次就走得人啦,miss一面提佢既,我提左1次渣∼∼ 偏心啦∼∼背完搵葆..豬恩.m嗎lee,仲有唔知邊個lu,賴∼∼∼ /\/\嘻嘻,打打下,我就拎左粒波踢∼,但係冇上次咁高tim,但係 就...........跌左條樹枝落黎,同番d女仔打先∼∼,打打下 又轉左位,我又踢波啦,唔係咁曳曳姐...跌左2條樹枝之嗎∼∼∼=3= 跟住.....豬恩個呀哥同佢d fd黎到呀∼∼,我好鬼好鬼想爆粗呀∼ 但係冇通行證(即係:d人全部同意),我驚d人報串呀∼∼,如果唔係,我 爆左n年lu∼∼∼得一個人唔同意(葆.)呀∼∼,不過估唔到佢呀哥仲係 小學既.................
今日*5月11日心情:嬲∼∼∼ ----------cut------------ 第2堂英文堂,我未do完查字典架∼∼∼mr當勞lee(麥當勞)冇返呀∼∼∼ 嘟佢個嘟,a佢個b,麥佢個當勞,做咩唔返呀∼∼∼雖然我冇do,我都冇唔岩∼ 但係佢唔返,我都咁悶,算∼∼我毫俾佢∼∼ ----------cut------------ 放左學搵miss曾∼∼∼呀∼∼∼俾佢嘟嘟嘟嘟同罰我地背書呀∼!∼!∼!冇得 去dt∼呀∼∼俾佢留到6:30橙.慘.橙.慘.橙.慘冇去咁多次,下次去會唔 會俾佢xxyz同嘟嘟嘟嘟架∼∼∼
今日*5月10日心情:....... 唔記得~~~
今日*5月9日心情: 朝頭早11點幾icq左幾粒鐘∼∼∼ 2點幾呀媽買左d燒賣返黎食,好味∼∼>﹏< 4點幾個fd黎左我屋企用我個msn同佢條女.......又一對情侶掟煲∼∼ 唉∼∼∼人係咪一定要經過得同失先得架姐∼∼琴日就有2個人失戀,今日又一個, 搞到我都驚驚地tim。 for嘟嘟:
今日失戀果個,呢個世界唔係靜係得一個女仔架嗎,係咪???∼∼算吧啦 每個人都會有一次失戀架啦∼∼人人失戀失一次,你還未算遲 同埋唔係佢飛你,係你飛佢呀∼∼∼