今日*5月17日心情:好鬼開心/T^T
俾d老師虾呀~~英文堂~~默書~有4個字唔識呀~T^T嗚嗚~
派左張唔知乜叉~有人高我19分~~~~~=3=唔俾呀~中文堂
果個中文乜叉口試,==up成渣嘢,唔知講過咩lu∼∼∼
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼跳∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
放學搵左肥仔豐同kai志∼打波∼跟住悶......d女
仔過左黎打呀∼冇咁悶∼↑↑上面2條友突然勁左...無奈
......↑↑↑有異性,冇人性呀佢地∼我頂∼呀∼冇啦
啦粒飛左某一忽∼粒波就咁......飛......打完
波∼d人走,我又走∼肥仔豐唸住請我食雪條/\/\嘻嘻,
有d出乎意料既嘢∼敢敢哥自己爆左自己有100幾蚊/\/\
我地......梗係......唔會......咁衰仔
架嗎......梗係屈佢啦,嘻嘻/\/\6蚊+1蚊可以
送多條雪條∼既係7蚊啦,但係kai志係lee個『冒紋』∼
佢申左條7蚊既雪條出黎∼嘻嘻,個呀姨就話...盛惠14蚊
呀,唔該∼敢敢哥o∼曬嘴呀>﹏<呵呵∼我想知點解佢計數計
得咁快∼??@@??點解∼想屈多敢敢哥7蚊??唔理咁多lu
有得食雪.雪.雪條咪得囉/\/\
|