| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 18 日 星期日  | |
| 2006-06-18 |
今天,,,
10點幾起身,,琴晚3點幾先瞓炸大佬'''
BUT都BRING矇矇去睇醫生,,冇計
去左旺角睇,,,
睇完之後,,個護士同我講,,
[[攞番你隻狗呀!!]]
我心諗,,,我都冇話唔攞,,
矇矇重左,,上次1.45KG,,今次1.7KG,,幾日炸,,重左咁多既,,
醫生話係好GA喎,,好理想喎....
番屋企LUU,
瞓左覺,,,好攰...唔知點解...
跟住入左東涌,,呀公呀婆度,,
得番矇矇一個係屋企'''><
入到去,,父親節快樂'''
5點幾食晚飯//食唔落呀大佬.....
好快就番出黎]]
睇左''美女廚房''笑爆///真係好好睇,,,,[[[正]]呀
睇完之後''沖涼先頭''瞓教....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
唔通真係要晚晚諗住你先瞓得著''??
頂唔順啦我,,唔好挽我啦//
|
| 刊登時間︰2006-06-19 11:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 17 日 星期六  | |
| 2006-06-17 |
今天]]
起身,,1點幾'''琴晚3點先瞓
上個禮拜晚5點幾先瞓__但2點就起左身...
跟住比矇矇見到我,,失敗左> <
係咁吠,,放佢出黎,,
周圍撞,,,傻仔..((唔係話緊你呀VICKY))
DADDY話咁快就起左身,,勁!!!
落街食野,,,
死啦'''
我今日做過D咩呀'''
唔記得晒TIM//
老人痴呆也,,
放假既日子就係咁溫溫DUN DUN嫁啦'''
算吧啦 |
| 刊登時間︰2006-06-17 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 16 日 星期五  | |
| 2006-06-16 |
好耐冇打blog tim,,,,全因考試
------------------------------------------------
今日考 I . S//////
番到學校買左個腿蛋治,,好味呀
上到CLASSROOM,,,,
曱甴劉監考''' OMG!!!
上到黎又唔開冷氣''又嗌我地唔好開窗住,,
話驚陣間冷氣會開,,,比佢吹脹
好啦,,派卷啦,,咁做啦....
做做下,,,又叫我地開窗喎,,,明挽野姐...///
開左==冇開==熱到痴肺]]
好想同佢講冷氣,,自己開啦,,學校冇'生'總制嫁
好,,唔理佢啦,,
考試((中文果份))有1個鍾+10分鐘,,佢就行足1個鐘>口<''
我心諗,,,張CHAIR有針吉你呀?!坐低啦,,,好心你'''行黎行去,,把Q咩....
好HOTHOTHOTHOTHOTHOT呀,,,我個位1滴風都冇呀'''BIL晒汗
好啦''''講番份卷啦,,,
好難呀,,,全部都唔識,,,10分果題我冇做呀,,,都唔知佢UP麥,,
你知GA啦,,,我唔聽書既都,,,由其I.S
考完去左搵MS HO,,,改畫
改完又改,,改完又改,,,
搞左成粒鐘,,,BE COZ我幅畫真係好樣衰
9點50放學''' 搞到11點幾先走,,,
番到屋企同矇矇((隻狗呀)挽左陣,,
MSN,,,同徐VICKY CHAT...
講楊樂詩,,話佢好耐冇ON....(((當然唔係無啦啦講啦'''係有原因GA
點知,,,楊樂詩就ON左LUUU,,,真係日頭唔好講人AR,,,
今晚既是今晚先知啦!!!!
___________________________________________
楊樂詩好衰----楊樂詩好賤---楊樂詩好CHEAP!!!
人地支針筆十幾蚊GA,,人地食粥食飯靠晒佢炸,,都偷人///你都冇人性GE,,,你好唔好意思GA
唔怪得之全班人都咁憎你啦''''克人憎到嘔'''
我都未見過D咁CHEAP既人嫁,, |
| 刊登時間︰2006-06-16 03:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | » |  |