| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 26 日 星期一  | |
| 2006-06-26 |
今日唔洗番學,,好野!!
去KIMMY個PARTY度
1130去到PIZZAHUT等,,
原來朱SIR都去,,
有::KIMMY,,FIBI LING,,STEP,,TRACY,,我,,大YAN,,細YAN,,朱SIR,,T生&一個唔識GE人XDD
去熊貓酒店食[鋪菲]
係度影相,,係偷拍,,
佢地係度整左2杯條作出黎,,幾令GA,,
材料包括,,糖啦,,鹽啦,,壽司啦,,三文魚啦,,奶茶啦,,水啦,,咖啡啦,,奶啦,,飯啦,,燒汁啦,,藍梅啦,,等等等等既,,,
總之你LIKE就得GA啦...XDD搞埋一齊就OK GA啦
今晚再打,,
|
| 刊登時間︰2006-06-26 03:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 25 日 星期日  | |
| 2006-06-25 |
同MAMI去左葵芳
佢話同我睇3同租碟....
食完野,,佢嗌左姍姐姐&霞姐姐黎睇狗仔D野...
睇完之後,,,又同佢地一齊,,冇MOOD行LUU,,,
租碟又冇租,,早知唔出黎啦///又話同我行街,,宜家真係得個行字NA
THEN上左霞姐姐屋企//佢個女好搞野呀,,,唔怕醜的!!
佢隻狗同貓都好肥呀XDD隻貓仲大隻過隻狗//好得人驚GA
THEN食DINNER WIF MAMI&DADDY&&DADDY D FDS
見到岑熙文,,
琴日番ST JOHN挽完今日D骨好痛//老NA我XPP
唔打NA!!! |
| 刊登時間︰2006-06-26 03:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 24 日 星期六  | |
| 累透了 |
今日0845起左身,,,
1000要番聖JOHN
0930出門口///
番到去,,傾左陣計,,開始啦,,
4個一組,,,我同曾憲珊((SANDY),,王嘉敏((KAMAN),,吉偉豪((小吉)一組,,冇個同班的,,咁又係,,我果班都冇人參加
我地FALL IN先,,個個都唔記得點操,,個個O晒咀
跟住TEST知識,,全部亂撞,,,
跟住跑圈,,小吉跑4個,,KAMAN跑3個,,我跑2個,,SANDY跑1個,,<-好正
跑完抖左5MINS,,,又黎,,
唔知點講,,,,,激搞野,,激攰,,隻手痛爆,,血晒XDD仲秘埋+++激想死呀果刻,,好後悔今日番左去//=3=''
THEN,,,,包紮,,,
小吉幫我包,,唔識//XDD
THEN寫感想///
唔知寫左D麥]]
THEN歸家去///
同佢CHAT左陣佢就出左去///
好悶///
ATNIGHT,,係咁睇<<滾>>個MV,,,好正,,好好睇
睇左十幾次.....=V=''
宜家1點幾///我已經好眼訓............
但係未沖涼,,,
冇心機打NA_____________
0208,,終於沖左涼///
無聊得濟,,打埋佢
頭先沖完涼.....拎左條地布黎抺身,,樣衰!!!XPP
___________________________________________
等左你成晚都唔ON,,,,好辛苦///
捱到2點幾,,扮作睡有那位
相信有的____________至少還有我,,,
捱唔住,,要訓NA,,唯有聽日早D起身同你CHAT NA
你知道MA??
早D起身同你CHAT已經係我放假 早起身GE推動力了!!! |
| 刊登時間︰2006-06-25 01:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 31 | » |  |