loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 8 月 16 日  星期三   晴天
2006-08-16

琴晚,,點幾訓落床...
訓到2點幾3點都未訓得著..-3-'
今朝,,8點起身...
番ST.JOHN,,,
操操操操操,,再操操操操操...-V-'
操到屎下屎下...>W<''
跟住番古箏,,,
何婉玲又遲...=口='
張通告寫番1點...
佢3點先到..-3-''
搞到5點先放....
跟住去中環.....
諗住去搵MAMI咋MA,,,
點知佢又要我剪頭髮,,,-V-''
成日剪....都唔知有乜好剪...
又剪我D蔭...幾經辛苦留長左少少你又要我剪...>口<''
成日都未食過野,,,7點剪完頭髮先食到個M記...
跟住又飛的去伊館睇啤梨((葉文輝)).....
苗圃一紙助苗愛相信BARRY葉文輝演唱會
已為佢8點開場....原來係8點半..-V-''
去到等等等等.....終於等齊人啦..
同MAMI  D同事&個女.....同我一樣大...
果時都搭半...
入到去,,去左廁所,,出到黎就開始LUU,,,
好好睇呀...^^''
有好多佢既歌手FD都有黎...
有,,[[MANDY,,DON,,SUN BOYZ,,鄧詠芝..師兄..夢夢..ERIC KWOK,,訐懷恩.
仲有個好似JUNO,但係唔肯定囉..
仲有D唔知係邊個...應該都係歌手或者DJ...等等等等啦]]]
D歌手坐果邊係對住個台....望到啤梨...
我地坐係啤梨後面..-3-',,,不過佢都會擰過黎.....
同D歌手係對面咁坐...睇得超清.../\/\''
我地坐VIP位..-V-''點知係個台後面....吹漲..>W<''
仲有好多嘉賓,,,陳小春...鄭融...官恩娜...曹格..((寫係把[[線]]度既...))仲有個薛凱琪,,佢冇寫...
聽晚有[[陳慧琳...關心妍...側田...STEPHY曹格..]]最衰聽日冇飛啦..
如果唔係實去睇多次..
啤梨最尾講果段野好感人呀...超想喊囉..-3-',,佢自己都喊左啦...
佢唱歌都幾好聽....個樣都唔差....
佢有一段扮張國榮唱歌勁搞野,,,
著露背33,,,加高跟鞋....超好睇,,,仲要係我地前面喎...
全場HIGH爆...
影D相又勁清...((因為果時D燈唔太光...又唔太暗..))
真係超好睇,,,超開心.../\/\'''
我寧願係伊館睇都唔鐘意去紅館啦...
紅館又遠...ONLY睇到有D螞蟻係度行黎行去,,,-3-'
伊館近咁多.../\/\''

                愛上啤梨..!    BARRY,,,!!/\/\''           

刊登時間︰2006-08-17 01:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天
2006-08-14

琴晚,,3點幾4點,,訓教.....
今朝7點...
表姐個電話係度響,,
又唔記得佢較左鬧鐘,,
冇理佢,,係咁響,,先記得嗌表姐,,
佢話得...咁我又訓,,
個HELLO KITTY鬧鐘又係度響...
我都聽唔到..-3-'
表姐問我,,[[邊個鬧鐘係度響..??]]
跟住我係度諗,,7點啦...如果我今日去OP,,我都要起身嫁啦...可惜冇人陪我去..-W-'
訓訓下,,
第3個鬧鐘又係度響....
我嗌表姐,,,7點2啦..
佢話..得啦,,訓多個字先啦...
半個鐘後,,佢嗌醒我,,
起身鎖門呀..!!-3-'
跟住即刻沖左去訓,,,超眼訓,,,
出去鎖門果時係WINGWING地...乜都矇查查..-V-'
跟住訓到1點幾...........
起身開機.....
CHATHATCHAT................
都唔知做過D乜..-V-'
夜晚,,,睇CIB,,
幾好睇啵..=]
跟住做暑期作業...
好在阿琳SD左中文答案比我咋..
唔係都唔知點算...-V-''
THX呀..!!
跟住又去左CHATCHATCHAT,,,
徐VICKY ADD我...
我一覆佢,,佢就OFF左,,
咁打比佢啦...佢媽媽話佢訓左...咁快既..??!!
去沖涼啦....沖完出黎又見到隻眼好多紅根....
不過個樣冇咁殘LU,,-3-'
1點幾...DADDY媽咪番左黎啦....
好多野食...哇卡卡....
係船度攞既,,,好好味呀..!!!
熱狗.....正到乜咁,,,>W<''
杯水...好型...!!好搞野..
個芒果布甸,,幾好味.../\/\'''
跟住就打呢篇野....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
冇得去OP,,,好悶咁過左呢個下午....-3-'
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
錢行兄..::希望你真係會上黎啦...-V-'
                 你好耐冇打XANGA啦,,點解呀..???
                 日日都上你XANGA好多好多好多次...
                  都係見到果篇野..-V-''
                  好想睇到D新野呀...-W-''
                    最衰QOOZA冇得睇番邊個黎過啦((可能有既,,不過我搵唔到個語法-V-''))....
                    如果唔係就睇到你有冇黎......>W<''

刊登時間︰2006-08-15 02:54 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天
2006-08-13

今朝,,,11點,,
比DADDY  MAMI嘈醒,,,,
佢地去澳門,,成屋得番我同矇矇,,-3-'
佢地一走左我就開機,,冇野做,,,
悶左成日...-V-''
好辛苦咁捱到夜晚9點,,同KAMMY傾傾下,,,睇下個鐘,,
21:00,,-0-''
即刻飛出去開電視,,,
哈哈,,超爆笑喎令女廚房,,
笑到我收唔到,,,青蘋KARY搞到火燭,,,
阿RAIN狂笑,,,,好搞野呀..!!!
笑到我痴左,,,
-39分,,,勁過FIONA多多聲..
好開心側少芬可以鏈贏AMANDA S,,,/\/\'''我以你為榮呀..!!!
但係STEPHY又被降多級,,,-V-''
跟住睇睇下女王的教室,,,阿丈就出到黎,,
拎飯比我食,,好開心可以有人咁錫我,,特登係大埔車盒飯去荃灣,,十分的感動,,
跟住得番表姐同我係度,,,1點40先記得原來我未沖涼...=V=''
岩岩沖完出黎,,,入廁所果時見到隻眼好多紅根......=V=''
十分殘的一個樣子....
唔得啦,,我要去訓個教,,乂乂電至得,,
-----------------------------------------------------------------------------------------------
徐VICKY又唔去,,AMANDA又唔去,,KAMMY又唔去,,冇人陪我去,,,
冇得去OP啦...-/\-''
想見下你都唔得.........=/\=''
十分的不開心...=3=''
算..!!16號同表姐去,,超..!!!

刊登時間︰2006-08-14 03:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          




  Cursor from Jadedneo.com