| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 22 日 星期二  | |
| 2006-08-22 |
''好多人話做歌手難,但係做DJ歌手更加難,
我唱左歌4年,我4年前既聽日..''8月17日'',
係我出第一隻CD [[I BELIEVE]]既日子.....
4年前我唱I BELIEVE...唱到好多人都識..
我做左1年既主角,但之後果3年我好難過..
唱極歌都唔多人聽..!!!亦都有人話過我唔好唱歌,話我一世都係配角!!
又有人叫過我唱歌啦,唔好做DJ啦..會好影響你唱歌事業嫁!!
但我係新城做DJ出身既,,我做人要識飲水思源..!!!''
((第一場..))
''其實.....做我既FANS好辛苦嫁..個歌手都聽到咁多閒言閒語..
何況係我D FANS!!好多人話,,,啤梨係咪買FANS嫁..??
其實..我邊有錢買FANS丫..!!
講靚仔..E個樂壇大把靚仔....
講唱歌好聽...E個樂壇大把人唱歌好聽啦..
做咩要鐘意啤梨呀..??其實你地鐘意我D咩嫁..??????'''
((第2場..))
''岩岩首歌叫做口不對心..唔知大家有冇聽過呢..??
可能大家知道啤梨,,就係I BELIEVE!!
口不對心係我第一隻歌黎嫁.!!
由我唱歌第1年開始..去到今日...
今日幾多號呀..??8月17號..
今日係我唱左歌4年,,值得紀念既日子..!
E 4年好辛苦,,因為我做DJ,,要唱歌..
你知啦,,做DJ做節目做到三更半夜,
但係第2朝我有時要起身去唱歌啦..
我覺得辛苦唔緊要,,但係我覺得徐左第1年我唱左I BELIEVE果陣..
我做左一年既主角,,之後E幾年,,我好似做配角咁..
其實我一年做左好多SHOW嫁,,你知唔知呀..??
希望大家會欣賞我每一次係台上面既演出!
但係我今日好開心,,我請到好多既嘉賓,,
但係我聽到一D說話呀..!!
''''啤梨,,你同邊個邊個嘉賓做D咩呀..??''''
佢地好似關心個嘉賓多過我咁!!
我一直都好擔心,,我擔心如果D嘉賓走左之後,,
仲會有幾多人坐係度睇呢..
多謝你地..!!!比我知道今晚我都係主角呀.!!!
((第2場...不過有D同第1場差唔多..))
呢D係啤梨葉文輝係佢個[[[苗圃一紙助苗愛.相信BARRY葉文輝演唱會]]度講過既野...
即係我話超感動果PART....
之前係人地個XANGA度見到...
諗住COPY既,,,點知冇得CO....
所以抄左係張紙度...再打番出黎...
我好有心機嫁,,,,睇下啦....
留埋CM TIM啦唔該..!!xD
啤梨.....係我同D FANS心目中..你唔會係配角嫁..
|
| 刊登時間︰2006-08-22 07:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 21 日 星期一  | |
| 2006-08-21 |
琴晚....又係4點..
今日...1點幾2點起身....因為徐VICKY個電話...
跟住DADDY整左人 2蛋治比我就落左街同樂叔食野....
自己1個...睇終極一班...xD''
跟住4點...出左去荃灣地鐵站接徐VICKY,,,
等左快半個鐘....我早到2個字...佢遲到4個字...-V-''
企到我乜咁..>W<''
跟住番左廖記...諗住會知升咩班...點知仲未有..=﹏=''
白行一趟了....
去左7仔買雪糕....
跟住入左源記...
睇睇下野....個女人話..
[[你地可唔可以食完先入黎呀..??]]
HFD#@%$GH$#^%$^HTR%^%$^&#%!$&^&(*)*%!FHTY*RXSD^%&^%*&#%^#$%$@#
跟住就走左.....之前都係咁嫁啦..=V=''
算數..!!>V<'
去左搭車番屋企.........
番到去,,,徐VICKY超搞笑......
笑到我死..
其實佢黎係想我教佢彈古箏嫁,,,但係我地好似彈左半個鐘都冇..=V=''
跟住8點度...就車佢番深水寶..
去左食日本野........
好味...!!/\/\''
D三文魚好似大姑媽係澳洲買番黎果D咁...超正..xD''''''
番屋企睇[[15/16]]....
因為有小方..Xd''好好笑...
((係12萬...我日日都睇報紙嫁...不過唔記得左係紅酒定增城掛綠...]]=v=''
哈哈..!!!好搞笑呀小方...好鬼屎幽默...唔知係咪跟得RONALD多呢...學晒佢D野..′
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
好似好耐都冇人黎留CM LU,,>W<''''
---------------------------------------------------------------------------
呢排都好似冇乜心機打QOOZA OR XANGA,,,,,,,
成個人都好頹廢呀,,,-V-''
發生咩事呀請問??!!
唉...成日都冇黎心機咁....
唔想咁快番學呀...
岩岩呢頭話放假果頭又話要番學...
成個暑假都好似冇乜點咁...
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉........!!!!!!!!!!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------
XANGA....
www.xanga.com/luv_christy0608
|
| 刊登時間︰2006-08-22 03:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 20 日 星期日  | |
| 2006-08-20 |
琴晚....4點丫唔該...
今日......1點幾度啦我諗.......
同爸爸媽媽出左太子....
食野,,,嘩..好貴呀...-3-'
1個雞翼通..19蚊...
1個牛肉通...19蚊
1個豬扒米...22蚊..
1杯熱奶茶..11蚊..
1個燩奶...18個半...=﹏=''
貴得要命..-3-'
跟住去左行花園街....
太耐冇行啦.........
冇以前咁多人.........
買左個袋....100蚊...
爸爸話送比我,,=]
佢話[[我得番2百幾蚊都送比你..!!]]
嘩..!!好偉大喔...多謝晒..!!/\/\''
跟住又去左買袋...
不過係買比矇矇....
160蚊呀..!!矇仔..你個袋仲貴過我個袋呀..>W<''
跟住番屋企啦.......
矇仔唔肯入個袋啵..-V-''好似豆豆咁,,
點算..??!!百6蚊買左番黎你唔肯用..??!!!
不過好似唔係好岩佢SIZE,,好似細得濟..=V=''
跟住夜晚9點,,睇美女廚房,,
笑死左我...xD
估唔到ISABELLA會高分過陳PUI嘉囉完全..=W=''
諗住佢會屎過KARY,,,
完全估錯晒啦今次... =_________=''
宜家3點幾就黎4點....
好..!!做埋篇TAG先...一次過做幾篇啦..=V=''
--------------------------------------------------------------------------------------------------
第1篇.....
| |
A*]=俾人點左名既人要寫出5個你理想伴侶既條件!!
B*]=俾人點左名既人要寫出10個你憎一個人既理由!!
C*]=點9個人做E份問卷並去佢地個XANGA留言!![恭喜你被點名了*]
D*]=如果俾人點左名既人已經做過,,但又再俾人點,可以唔駛再做!!
A*]1. 唔可以花心...
A*]2. 要大過我...
A*]3. 要鍚我..對我好....
A*]4. 玩得..
A*]5. 我D FD都要接受到佢..
B*]1. 姣..
B*]2. 扮野...
B*]3. 講人壞話
B*]4. 出賣人..
B*]5. 做左D衰野出黎又唔敢認
B*]6. 仲要屈人..
B*]7.有口話人冇口話自己
B*]8. 成日講大話
B*]9. 懶叻
B*]10. 懶醒
TAG比...:
1.KAMMY
2. FAFA
3.徐VICKY
4.ROSA
5.阿君
6.阿琳
7.KAMAN
8. CHERRY
9. __K__ | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第2篇..N年前既...-V-''
tagged by FAFA ROSA
玩法"
講五個形容自己既句子,令人地睇完之後一諗就諗到"呢, ***果個咪我囉"玩完之後Tag俾五個
人 ,並每個人留低一句形容佢既句子,被Tag果個人仲要貼番Tag人果個形容自己果句野出黎!!
1* 懶
2* 超夜訓
3* 唔訓都得
4*唔肯訓,,訓左又唔肯起身
5* 成日都玩電腦
TAG人了..::
1 KAMMY
2 徐VICKY
3 阿君
4 CHERRY
5 KAMAN
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
第3篇.....又係N年前...
規則..
例出5個自己的特徵...然後例出TAG你那個人的特徵X5, 最後TAG 7 個人..再例出他們1個特徵,
1:蠢
2:懶
3:超夜訓
4:唔訓都得
5:唔肯訓,,訓左又唔肯起身...
TAG你果個人GE特徵:KAMMY =]
1:令女爆..=]
2: 衣著好掂
3:好人
4:醒
5:叻
我要TAG,,ER...=V=
1" 徐VICKY
2"CHERRY
3"阿君
4"KAMAN
5"FAFA
6"ROSA
7"FIBI
----------------------------------------------------------------------------------------------------
終於搞掂....做死我啦...
做左3個字啦.......=V=''
好攰啦......好掛住張床呀.. XD |
| 刊登時間︰2006-08-21 04:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 31 | » |  |