loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天
2006-08-13

我的朋友
01. 朋友中,,邊個最靚仔?---    WALKER,,哇卡卡....XD''他不是我朋友哇..
02. 朋友中,,邊個最靚女?---    KAMMY,,
03. 朋友中,,邊個最好人?---    個 個 都 好 人 呀 *
04. 朋友中,,邊個最肥?---       朱SIR
05. 朋友中,,邊個最瘦弱?---    唔知啵......
06. 朋友中,,邊個你最驚?---    話明係FD,,,有咩好驚..??驚就唔係FD啦..-3-'
07. 朋友中,,邊個最得意?---    得意..??!!!
08. 朋友中,,邊個最大隻?---    朱SIR′
09. 朋友中,,邊個最玩得?---    個個都玩得...''
10. 朋友中,,邊個你最錫?---    徐VICKY,,KAMMY,,阿琳..AMANDA,,啜淡先啦..
11. 朋友中,,邊個最成熟?---    KIWI**
12. 朋友中,,邊個最白痴?---    白痴..我囉.XD''
13. 朋友中,,邊個最守時?---    冇話邊個守時既,,等下又唔洗死既.. >W<'
14. 朋友中,,邊個最串咀?---    徐VICKY..=)
15. 朋友中,,邊個最遲鈍?---    我好了,,
16. 朋友中,,邊個最沉默?---    個個都可以好沉默嫁..
17. 朋友中,,邊個最多野講?--- FAFA,,,個個都多野講嫁啦..睇下講唔講咋MA,,
18. 朋友中,,邊個最聰明?---    個個都係啦.......
19. 朋友中,,邊個最蠢?---       我,,XD'
20. 朋友中,,邊個最有型?---    有型..??WALKER,,/\/\''
21. 朋友中,,邊個最高?---       WALKER*陳鎬鋒*菁菁*ROSA*MANDY*
22. 朋友中,,邊個最矮?---       唔講..-3-''
23. 朋友中,,邊個最搞野?---    FAFA,,譚C
24. 朋友中,,邊個最沉悶?---    -3-''
25. 朋友中,,邊個最真?---       點真法先..???
26. 朋友中,,邊個最夜訓?---    唔知,,睇怕非我莫屬..>W<''
27. 朋友中,,邊個最早訓?---    PHOEBE  LUK''
28. 朋友中,,邊個最有義氣?--- 唔知..-V-'
29. 朋友中,,邊個最可愛?---    同第7有咩分別??!!
30. 朋友中,,邊個最理性?---    唔知..=]
31. 朋友中,,邊個最任性?---    唔知=]
32. 朋友中,,邊個最姿整?---    唔知=] 
33. 朋友中,,邊個最有錢?---    PHOEBE LUK′
34. 朋友中,,邊個最外向?---    唔知=]
35. 朋友中,,邊個最內向?---    唔知=]
36. 朋友中,,邊個最獨立?---    個個都獨掛..=V=''
37. 朋友中,,邊個最依賴?---    唔知..
38. 朋友中,,邊個最乾淨?---    唔清楚
39. 朋友中,,邊個最污糟?---    唔知...
40. 朋友中,,邊個最大黑眼圈?--KAMMY,,((天生的而已))
41. 朋友中,,邊個皮膚最黑?---  覃家俊..=3=''
42. 朋友中,,邊個皮膚最白?--- PHOEBE LUK,, 
43. 朋友中,,邊個講野最大聲?---唔知..
44. 朋友中,,邊個講野最細聲?---唔知
45. 朋友中,,邊個講野最有道理?---唔知
46. 朋友中,,邊個身材最好?---  FAFA=]''
47. 朋友中,,邊個年紀最大?---  __K__
48. 朋友中,,邊個年紀最細?---  唔清楚
49. 朋友中,,邊個最專一?---     唔清楚
50. 朋友中,,邊個最花心?---     唔清楚
51. 朋友中,,邊個最識得多野?---唔清楚
52. 朋友中,,邊個最鍾意食野?---肥郜
53. 朋友中,,邊個最鍾意訓教?---唔清楚
54. 朋友中,,邊個識玩樂器?---  PHOEBE  LING=]
55. 朋友中,,邊個唱歌最好聽?---阿君.

57. 朋友中,,邊個有奇怪癖好?---唔知
58. 朋友中,,邊個最識儲錢?---  唔知
59. 朋友中,,邊個最識慳錢?---  唔知
60. 朋友中,,邊個食煙?---        唔知
61. 朋友中,,邊個飲酒?---        好多..-3-'' 
62. 朋友中,,邊個令你擔心?---   個個都擔心..XP
63. 朋友中,,邊個朋友最為你?---唔清楚
64. 朋友中,,邊個最潮?---         阿君..
65. 朋友中,,邊個最鍾意睇戲?---好多,,
66. 朋友中,,邊個最鍾意打日記?---都有好幾個既....
67. 朋友中,,邊個間房最靚?---   唔清楚,,-W-''
68. 朋友中,,邊個最鍾意打機?--- 男孩們''*
69. 朋友中,,邊個最鍾意傾電話?--- KAMMY=]
70. 朋友中,,邊個最珍惜?---    珍惜D咩..???
71. 朋友中,,邊個最令你失望?---  冇啵..
72. 朋友中,,邊個最想同佢講對吾住?---  我都冇得罪人哇......>W<''
73. 朋友中,,邊個最想多謝?---    FD子們′
74. 朋友中,,邊個最鍾意行街?---  多的是..
75. 朋友中,,邊個最FRIEND?---   KAMMY,,徐VICKY,,阿琳,,唔知你地當唔當我係FD呢..??!!
76. 朋友中,,邊個你最信任?---    我的FD子''
77. 朋友中,,邊個你會成日同佢講心事?---冇啵....-V-''
78. 朋友中,,邊個知你鍾意邊個?---個個都知我鐘意小方,,,唔記得左邊個知我鐘意WALKER LU,,>W<''
79. 朋友中,,邊個知你最憎邊個?---KAMMY知我憎AMANDA  S,,,-V-''
80. 朋友中,,邊個同你識得最耐?--- KAMMY,,
81. 朋友中,,邊個你係岩岩識?---  點樣岩岩識..??一分鐘前..??一年前.??
82. 朋友中,,邊個個電話你記得?--- 阿琳,,阿君,,徐VICKY,,KAMMY=]
83. 朋友中,,邊個個生日你記得?--- KAMMY--3月5,,徐VICKY--6月2,,阿琳--7月22,,阿君--9月5,,WALKER--2月16,,小方--2月26,,有冇記錯..??仲有好多都記得嫁,,
84. 朋友中,,邊個個樣你記得?---  係朋友就唔會連個樣都唔記得啦..-3-''
85. 朋友中,,邊個整喊過你?---   冇,,
86. 朋友中,,邊個住係外地?---  陳晉晟,=[
87. 朋友中,,同邊個認識既過程你最深刻?--- 冇啵...
88. 朋友中,,你最想同邊個一齊住?---   全部一齊住..卡,,真係有諗過嫁
89. 朋友中,,你最想同邊個一齊玩?---  全部一齊玩..
90. 朋友中,,你最尊敬邊個?---        尊敬..??
91. 朋友中,,邊個令你改變?---   唔知道,,
92. 朋友中,,邊個令你任性?---   任性,???我不是的..
93. 朋友中,,邊個令你理性?---    唔知道,,
94. 朋友中,,邊個令你成熟?---    唔知道
95. 朋友中,,邊個令你低B?---     唔知道
96. 朋友中,,邊個令你長大?---    唔知道
97. 朋友中,,邊個令你變衰仔?--   D FD一齊張我變,,XD''但係我係女也''
98. 朋友中,,邊個令你變乖仔? ---   乖..??我唔乖嫁啵...就算乖也不是仔啦好嗎..??!!你估我係徐VICKY咩..XP''
99. 朋友中,,你永遠都嬲吾落?---   個個都嬲唔落嫁,,
100.朋友中,,你最想邊個做哩份問卷?---  徐VICKY,,=]

刊登時間︰2006-08-14 01:36 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天
2006-08-12

琴晚,,,超早訓,,,1點幾就訓左..
今日訓到2點幾...超好訓,,,
個夢超正囉.../\/\'''
係MTR度見到WALKER同埋KITT,,,哇卡卡..
超開心呢.!!如果係真既就好LUU,,,
起身...食飯..
打機...煲碟...
做左陣功課,,
成日都冇出過街...冇野好打..>W<''
宜家3點45....冇心機打...-V-''
唉..!!!
徐VICKY,,你挽野咩......
咁你姐係去唔去OP嫁..??
等緊你既答覆嫁..
如果你唔去,,如果KAMMY又唔去....
得我一個同佢地去..
好ON居嫁啵....好可憐嫁我...>W<'''''''
----------------------------------------------------------------
岩岩去左WALKER度留CM,,,
果個CM我諗左幾日留唔留嫁啦........-3-''
到最後都係忍唔到手..KEKE''
希望佢會黎E度留CM啦../\/\''

刊登時間︰2006-08-13 03:44 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天
2006-08-11

琴晚又是4點...
今天.....
唔記得左幾點起身...大概..12點幾..
去左食野...同矇矇去沖涼...
姑媽出緊黎...出到黎..睇佢地食野..,,
幾好睇幾好睇..-V-''
跟住去[[臭]]番呀矇....又話未沖...- -''
DADDY係度等...
我同姑媽佢地番屋企先...
表哥去車DADDY,,,,,,,
車埋D  TIFFANY&CO.黎....
跟住4點2度就出左去,,
佢地.去左睇阿女麻,,,,,
我落葵芳同KAMMY睇[[死亡筆記]]....
睇5點果場....
睇到7點2....
[L]好可愛哇...由其佢食野個樣./\/\''
一D都唔恐怖既,,-3-''
係得果下槍聲嚇親我,,嚇到呆呆地既我成個醒晒...=V='
跟住去左訐留山等媽子......
跟住同左媽子去食鄧媽媽.../\/\''
又去左痴番電話果塊膠...買左個電話套.
落左去租碟...冇野租..
去左買[[終極一班]],,,,哇卡卡..!!!
番屋企.....
媽子話禮拜日去澳門,,,禮拜一先番...
唔去得唔得呀,,我要去OP呀.!!!>W<''
------------------------------------------------------------------------------
PS.1....徐VICKY快D覆我,,去唔去OP???
PS.2....無啦啦去乜鬼野澳門呀..明知我星期一去OP,,又要我去澳門,,
            又話諗住同我去挽.....澳門都冇野挽嫁啦..-V-''

刊登時間︰2006-08-12 01:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          




  Cursor from Jadedneo.com