loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天
2006-07-13

UM,,,,,,,,1245起左身...本身諗住1200起嫁,,眼訓得濟..[[失敗唷]]
跟住,,,開機,,ONLINE,,做埋KATHY姐姐比我D功課//做唔晒..
ADD左2個人....
1個到宜家((夜晚1242))都未覆,,,[[12個鐘了!!!死左去邊呀]]
1個諗住同佢傾到0400,,姐姐黎先講BYEBYE,,點知佢0354先覆我//同佢講左句,,[[唔好再遲D先覆我,,補完習ADD你]],,,搞錯!!!!=V=''
好在有徐VICKY陪我姐,,,悶屎人
補習.....好多野做牙...下堂好多野交唷!!>W<'
THen,,,0556度//媽咪打黎話[[[仲未補完呀,,,??補完打比我啦!!]],,咁我入番屋繼續補啦,,
岩岩坐低一分鐘都冇,,,有人開門,,心諗((DADDY又要開夜,,媽咪又叫我補完打比佢,,姐係未番啦,,咁邊個呀???))
跟住聽到媽咪把SAN,,=V=''又叫我補完打比佢,,原來已經番到黎,,挽野咩....XDD
補完習問媽咪頭先打黎做咩唔同我講番到...佢竟然同我講[[見我咁耐都未補完,,就問下我,,問完又唔記得打黎係想話我知佢番到...]]
無奈屎左-O-,,老人痴呆症既先兆,,'﹏',,,,滴汗!!!()'--'()
跟住就無無聊聊咁,,,XYZ  LUUU,,,,-00-'
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
聽日番古箏,,,2點...醒目的朋友記得打黎叫醒我呀!!!
CALL陳重君又唔聽電話,,,STEP又話唔去,,聽日應該冇人陪我食[早餐]了!!!

徐VICKY,,我都係鐘意E個背景多D,,SOR

 

慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘慘

刊登時間︰2006-07-14 12:31 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天
2006-07-12

今日,,同MAMI一齊番,,上BUSS又見到葉倩恆....
番到學校,,習隊...
MS LAM點名果時無啦啦同我講,,
[[
拿,,E個就係你上台個NUMBER((53)),,咁陣間嗌領獎既同學出去,,你就出去,,跟住上HALL,,搵番53號既CHAIR坐
]]
[
!!]<--爆無奈也我//連自己拎咩獎都未知....XD
都估到係拎電腦第1果個嫁啦....
跟住勁快到我地上台,,((我,,呀君,,肥郜))好好笑,,
頒完獎講D老師唔做,,有5個咁多...有2個係教我地GA!!!
1個係MS WONG((班主任)),,一個係MS PANG((GEOG))
跟住有2個姐姐唱歌,,有D舊生番黎歡送佢地,,,送禮物//個場面好感人....
好想喊,,但係我知我唔可以咁做!!肥郜喊左,,,MS LI都喊呀,,十年難得一見哇
雖然佢地只係教1我地一年,,,感情唔係好深,,但係都好唔捨得!!!
其實個個都唔太鍾意MS WONG,,話佢好煩,,咩都要理,,成日推卸責任//但係到頭黎個個都唔捨得佢
跟住上課室派SUMMER HOLIDAY D功課((N咁多樣XD)&&成績表,,,
成績表D分同份卷D分唔一樣既,,,唔知係咪唔想我地張成績表咁樣衰呢??!!
張成績表上面寫我[[[品性良純,,敬師愛友,,接受指導。哇卡卡...好慚愧也''寫到我咁好..
E,,,之前申請果個優點,,點解唔批也''???有果2個優點,,張成績表令好多嫁!!!
放學,,去左同MS WONG影相相,,,
番屋企,,,
__________________________________________________________________________________________________
MS  WONG:
              你唔教,,我真係好唔捨得!!!!其實個個表面都唔鍾意你,,好唔鋸你,,, 但係其實個個都唔捨得你,,((睇下D MSN名就知NA))
希望你唔會唔記得我地NA!!!我會好掛住你,,I WilL  MisS YOu  soOo  muCHHHH!!!!!!
___________________________________________________________________________________________________
PS,1::今日係F,1既最後一日,,,話咁快就1年..唔知會唔會同D FDS一班呢??
PS.2::  有個舊生番黎,,好令仔也*W*

成績如下::

科目

上學期

下學期

全年

名次

英國語文

183/300

193/300

188/300

54/202

普通英文

80/120

69/120

75/300

77/202

英文作文

(48)/100

55/100

52/100

44/202

LISTENING

34/40

34/40

52/100

5/202

ORAL

21/40

32/40

34/40

87/202

中國語文

183/300

161/300

27/40

121/202

中文作文

56/100

59/100

173/300

59/202

語文運用

34/50

32/50

58/100

66/202

閱讀理解

(24)/50

(18)/50

33/50

167/202

讀本問題

44/70

(33)/70

(21)/50

116/202

LISTENING

25/30

19/30

39/70

60/202

MATH

185/300

224/300

205/300

71/202

IS

239/300

173/300

206/300

133/202

電腦

B/A

A/A

A/A

1/202

中屎

69/100

69/100

69/100

100/202

通識

67/100

68/100

68/100

107/202

西屎

71/100

50/100

61/100

119/202

地理

70/100

(42)/100

56/100

98/202

PE

C/A

C/A

C/A

120/202

MUSIC

C/A

C/A

C/A

150/202

VA

C/A

B/A

B/A

19/202

DT

------

C/A

C/A

78/202

家政

B/A

-------

B/A

73/202

PTH

83/100

68/100

76/100

15/202

英文增潤

52/100

(43)/100

(48)/100

126/202

專題

--------

73/100

73/100

58/202

總分

1202

1161

1223

-----------

平均分

66.78

61.11

64.37

------------

刊登時間︰2006-07-12 04:05 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 10 日  星期一   晴天
HAPI VERY MUCH!!!

琴晚睇完90分鐘呀MA就要我去訓....
自己眼訓又話我眼訓XDD
DADDY又話踢完嗌醒我睇捧杯...又唔嗌=V=''
都4點先訓,,未睇晒又訓唔著,,係張床度LOOK左好耐先訓得著....
今朝起身,,第一樣諗既就係[[[法國WIN定意大利WIN呀???]]]XDD''-V-
7點幾8點起身,,勁野,,起身一D眼訓既感覺都冇///
原來意大利WIN左呀'''好YEAHHHH!!!!法國E D叫天收呀,,踢走左巴西,,抵你死呀
意大利係WIN12碼,,,6:4呀!!勁野!!!
之前有球入左,,,仲入得好令...最衰越左位啦,,唔係就唔洗踢12碼E D咁大壓力既野嫁啦....
不過冇所謂NA!!要WIN既點都會WIN,,,要輸既點都係要輸嫁NA!!!HEHE^^''
講番今日D野先...
番學BUY BUSSSS,,,上到車見到葉倩恆....
佢係咁係度笑,,,都唔知佢笑咩XD'''
跟住上課室,,,等等等....
落HALL'''((社際音樂比賽))
又等左好耐,,係度等D班入晒HALL,,果段時間真係好眼訓...
終於開始NA///
D司儀講D野好好笑呀''由其係紫荊社果個,,,
第1ROUND'''
小組合唱....1,,鄧XX&&沈XX((青松的))拎第3
2,,李XX&孫XX((丹楓的))拎第1^^
3,,蔡XX&&蔡XX=V=''((紫荊的))拎第4
4,,吳XX&梁XX((紅綿的))拎第2

第2ROUND'''
器樂組...1,,李XX((紫荊))拎第4
2,,甘XX((青松))拎第2定唔知第3
3,,劉XX((紅綿))拎第1
4,,霍XX((丹楓))拎第3定唔知第2

第3ROUND'''
獨唱...1,,郭XX((紫荊))拎第2((唱得好好聽GA)
2,,李XX((紅綿)拎第4((唱記得,,好好聽,,但係佢唱得唔好聽XD,,其實唔係唔好聽,,係好好笑)
3,,郭XX((青松))拎第1
4,,何XX((丹楓,,社長呀))拎第3XD((好似嘉麒哥哥呀佢...))

第4ROUND((LAST ROUND))
大合唱...1,,紫荊,,唱FOREVER FDS''拎第4
2,,紅綿,,MELODY呀,,好搞笑GA!!拎第3
3,,丹楓,,BIG BIG GIRL+忘情森巴舞...忘情森巴舞果度跳舞,,跳得好好睇AR,,抵攞第1GA!!!
4,,青松,,18相送+我們的紀念冊...都OK好睇GE,,拎第2...
D司儀講果陣講到好似係青松第1,,丹楓第2咁,,嚇死左呀!!!!> <''

全場總冠軍丹楓同紅綿,,,丹楓終於威番次NA,,
其實最HAPI係一向拎開第1既紫荊音樂拎最尾....XD

跟住MS LAM叫我地留低,,講秘密,,重要唔比得MS WONG知..=V=''
佢話MS  WONG榮休NA,,好多人都係度笑..個個都唔鐘意MS WONG  XD

放學去左睇個板...
我&&呀君&&FAT郜電腦拎全級第1呀!!!3個都係KMW出身....^^YEAH
呀君話證明我地挽電腦勁...但係讀書唔勁..XD
都唔知應該HAPI定唔HAPI''=V=''
_________________________________________________________________________

PS.1:: 越睇社長越覺得佢似嘉麒哥哥...點解會有2個唔識既人咁似樣GE???

_______________________________________________________________________
打到好攰呀,,有咩今晚再打NA

刊登時間︰2006-07-10 02:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          




  Cursor from Jadedneo.com