loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天
2006-07-03

1030起身....約左6A&&呀琳1145LUNCH

  食完野番學........ 

 番到去等左勁耐先有車去科學館

 架車熱到咩咁,,,坐最後排....聽歌,,傾電話

 到啦,,又話要等埋其他班... 

 原來其他班已經上晒去NA

 人地係到嘆冷氣,,我地就係度曝晒...有冇搞錯牙..xyzabc

 到去,,行行行行行行行行行行行行行行行行... 

 再行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行行..... 

 又要做WS,  

 多得徐VICKY,,做晒比我地抄.....THX

 LU//搭車....本身坐後面,,MS  LAM我地頭先話坐後面熱..SO掉左我地去前面,,

 xyz,,坐係MS LAM&&MS  WONG後面,,悶到痴肺... 

 係度同呀琳SD  SMS 

 番到屋企補習,,KATHY姐姐好失望,,SOR 

 跟住去BBQ,,WIF DADDY  MAMI  志叔  志嫂  雲叔  雲嫂  東東表哥  細恩((志叔個3碎仔楚喬((雲叔個4碎女)&D唔知邊個既邊個邊個 

雲叔BRING左隻狗黎,,係松鼠,,女黎GA///好搞野GA

 我同MAMI都冇燒到,,係度睇電視&&嘆冷氣//

 睇完電視,,同楚喬挽,,係被佢挽,,哈哈,,好搞笑,,同佢上去天台睇佢地傾計...

 楚喬拎D水潑佢DADDY,,表哥叫佢成桶林落去,,笑到我肚痛!!!!

 番到屋企,,,,挽左陣PS2,,沖涼洗頭,,

 頭都未乾就訓左,,,XDD

 ____________________________________________________________________________________

 PS1:終於有PS2 DNA

PS2:今日好鬼HAPI

 

 

 

刊登時間︰2006-07-04 05:51 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天
2006-07-01

01. 開始得未? 得嫁啦,,
 

02. 你鍾意食D咩?  零食囉//

 

03. 想剪D咩頭?  型的''

 

04. 依家掛住邊個?  佢,,XD

05. 依家最想忘記D咩? 唔知啵...

06. S.H.E好定TWINS好? TWINS掛....
 

07. 用咩殺死D蚊?  電蚊拍

08. 如果見到四腳爬爬你會點應付?  唔知....

 

09. 覺得D娘娘腔點?  哈哈...怪怪的//

10. 你係男定女牙?   [[GIRL]]

11. ICQ個LIST有幾多人?  50個
 

12. 覺得邊首歌既名幾有意思?  好多GA啵

 

13. 用咩表情符號多?  =V=

14. 覺得自己樣唔樣衰?  樣爆,,XD(好自卑也)
 

15. 打出一個你鍾意既四字成語?  I  HATE  CHINESE

16. 用倉頡定速成多?  速成

17. 有無吸煙既習慣?  冇的,,我是乖孩子耶

18. 會唔會打N/A MESSAGE? ...咩係N/A  MESSAGE??

19. 有無上論壇睇POST但係唔回POST?   有....(((係咪好衰?!
 

20. 係唔係用XANGA日記?  不是

21. 鍾意邊類型既男仔?高過我,,,型仔,,令仔,,,對我好,,,唔好花心(((好難GA啵))

22. 講出講書最悶既老師一個?  個個都悶

 

23. 有無個人網頁? 有既,,,BLOG算唔算??

24. 網址係咩呀?  你宜家咪上緊囉....

 

25. 有無GEL頭返學?  冇...

26. 鍾唔鍾意自拍?   一時時咁NA

27. 試過手提爆分鍾未?   未,,,
 

28. 知唔知呢100條作者係邊個?  唔知

 

29. 係唔係成日都COPY人D野?   一時時

 

30. 修DT定家政 ?   都修過
 

31. 一句最傷你心既說話?   UM,,,,[[[分手NA]]

 

32. 期待緊既日子?   7月20&7月21&7月22&暑假

33. 最屎既科目?  科科都屎

34. 女人同男人有咩唔同?   性別問題

35. 識既人當中邊個最蠢?  自己囉

36. 暑假諗住做咩?  番古箏,,番ST JOHN,,學JASS鼓,,出街

37. 下年想讀邊班呀?   唔知AR,,NI  D野唔係想就得GA

 

38. 對新政府有咩期望?  冇

39. 最鍾意咩月份?  7月&8月

40. 點稱呼?  CHRISTY''
 

41. 知唔知點解依家D人咁鍾意簡稱D名?  搞野

42. 出街會唔會化妝? 唔會

43. 鐘意小動物嗎 ?    睇下係咩囉

44. 想唔想死? 本身都唔想,,派左考試卷之後就好想

45. 有無外國既朋友?  有

46. 用咩色既原子筆多? 藍,,黑

 

47. 上堂有無做筆記?   冇((老師迫的除外))

48. 會唔會食D唔知乾唔乾淨既野?   唔知

49. 依家呢一刻最想念邊個?   佢

50. 怕唔怕痛架?   一時時

 

51. 咩野最唔容易忘記?  搞笑野,,歌詞

52. 最常講既粗口? 好多GA啵

53. 失戀會點做令自己無咁傷心?  同D  FD講

54. 有無花名?  有

55. 邊個幫你改既?  唔知

56. 你係咩星座?  雙子

57. 有無睇卡通片架? 冇

58. 咩事先會打999?  有事既時候

59. 球星鍾意邊個?  唔知
 

60. 用WINMX定BT?  WINMX

61. 喜歡D人忽冷忽熱嗎?唔喜歡

 

62. 細細個到依家最唔鍾意既事? 做呀四

63. 識唔識玩鋤大D?  細個識,,宜家唔記得左LUU

64. 你係唔係文盲架? 咩係文盲

65. 呀媽有咩唔好?  長氣

66. 最討厭咩人?姣婆∼
 

67. 知唔知界手有咩唔好?唔知∼

68. 知唔知鍾意既人鍾唔鍾意自己? 唔知

69. 有無D咩字係你最唔鍾意既? 有掛,,,

 

70. 希望同失望邊個好D? 失望

71. 同邊個一齊最開心? FD子

72. 你係唔係單親家庭 ? 唔係

 

73. 識唔識得煮飯?識,,飯OLNY

74. 覺得自己係唔係成日都俾人呃? 係.

75. 如果有第三者你會點? 唔知
 

76 COOKIES 邊個最好?  STEPHY

77.SA定牙GILL好?  GILL

78. 聽鬼故會唔會驚?  一時時

 

79. 係邊到出入最多?  屋企,,,學校,,,

80. 數學叻唔叻?   相比其他科算叻

81. 想唔想你愛既人係你身邊?  想得很

 

82. 最感動既一句說話?我唔可以冇左你

83. 鍾意叫人收皮定收嗲?2樣都鍾意
 

84. 下雨既時候開唔開心? 一時時

85  鍾意飲邊一種酒?JOLLY SHANDY

86. 喜歡食野嗎? 鐘意

87. 覺得自己肥唔肥?  肥

88. 手提幾號? 98008489

 

89.  想同邊個講對唔住? DADDY&&MAMI

90.  朋友重唔重要?  激重要.....冇左會死

91. 全世界得返你一個會點?  唔知

92. 香港好定大陸好?香港....

94. 怕唔怕黑?一時時

95. 依家最想忘記既人?   唔知
 

96.  有無mp3機? 有

97. 會叫d傻仔做咩? KAI子,,//死傻KAI

98. 今年最難忘係咩?買狗

99. 見過最on居既人?  好多,,,XDD

100. 知唔知而家幾點?我話唔知,,你信唔信

刊登時間︰2006-07-01 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天
2006-06-29

今日終於派晒D卷,,,

有點兒想死的感覺

從未試過咁差,,可以差成咁// > <

唔合格已經覺得自己好過份.....唉!!!

其實我有努力過,,認真過,,

但係換番黎既,,竟然係咁既結果

係//我認,,我下學期上堂係冇聽過書,,,,

但我話過我中2唔會再係咁GA LA

點解唔可以比我好好睇睇咁過埋個中1喎//

DADDY,,MAMI,,,我應承你地///我唔會再咁樣GA啦,,SORLI呀!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

宜家等我報下分NA   ((唔好笑我AR))

MATH :::  72,,((最高分GA啦))

中史 :::  70

唔想再講啦,,,講落去大家冇引姐///

刊登時間︰2006-06-30 07:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          




  Cursor from Jadedneo.com