| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 4 日 星期日  | |
| 攰屎左 |
今日2點幾先起身,,,好好瞓呀
突然之間諗都我仲未借書做MUS BOOK REPORT
拿拿臨叮個7仔PIZZA食THAN搭BUS去南豐...WITH MAMI!!
去到圖書館,,上5樓果時見到覃家俊''無奈
跟住搵晒成個圖書館先搵到一本MAYBE岩的書...
打死都借左佢'''
THAN去左南豐M記,,食食食**
.THANXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
唔打LUUU
PS..冇心機...
|
| 刊登時間︰2006-06-05 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 3 日 星期六  | |
| 巧HAPI呀''' |
今朝,,凍醒左'''
睇下個鐘''6點幾'''
準備瞓過,,,電話響..徐VICKY
佢話我把SAN點解好似仲瞓緊,,我問佢幾多點...佢話就黎10點''
妖,,死人鐘!!!成日都唔旭
拿拿臨起身'''
((約左 徐VICKY,,呀君,,FAFA,,ROSA,,YOYO,,溫神 11點等,,THAN去我個CLUB HOUSE唱KK''
去到5分鐘,,YOYO到左,,,
最後溫神甩底'''衰到死...
開始LUUU
YOYO由頭到尾,,,MIC不離手''好在佢都唱得唔錯炸
呀君,,,唱得好好聽也!!!
徐VICKY''把SAN好尖呀///好似BB唷
FAFA ++好搞野
ROSA都唔唱既...
我地6個女仔,,食左6包POTOES CHIPS((係大包果D'''把SAN沙沙地.....
YOYO 1點30就走左...FAFA,,2點30,,其他就3點30.....
佢地走左之後''''我係度睇[[終極一班]]
無聊得濟<--係我..唔係終極一班....
係到挽個EARING((之前吉唔入,,))
點知比我吉到一邊''
HAPI到爆......
仲有呢,,,呀君BRING左枝嘖頭既野,,,紅色的'''
我地狂噴FAFA,,搞到佢個頭紅晒....笑屎!!!
由於NI篇野係6月5號先打,,,SO好多野都唔係寫得咁清楚!!!仲有好多爆笑野,,,冇打炸.... |
| 刊登時間︰2006-06-05 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五  | |
| ,,,, |
今日,,,,落大雨,,,DADDY又唔車我番學...飛的'''濕晒,,,,可憐!!!!
琴日係FAFA生日,,,今日係徐VICKY生日....
!!!!生日快樂呀!!!!
禮物....聽日先啦
上到課室,,
又勁做功課...手軟
DAY A,,<--HATE爆
第1堂,,,IS,,,巧悶呀
2..MATH,,,勁悶
3..LS..唉
小息
4..又是LS...OMG!!
5..ENG..算吧啦
6,,HIST...DICTATION...(((OF COZ OUT CAT啦))..MS LEUNG走黎走去,,,睇唔到
小息...
7,,MUS///都OK啦
8..又是ENG...收發DIN啦
放學呀君倍我去[[金井]]食MUM MUM
番到HOME,,,一路做功課一路挽電腦
AT NIGHT!!!
同DADDY&MAMI去左葵芳.....BUY PRESENT呀
BUY完食大快活'''
番歸,,,勁打電話.....
聽日D FDS黎我個CLUB HOUSE唱K,,,
為的是我((6月8))和徐VICKY生日.....
HAPI囉!!!!
LEE篇野1:06AM先打完,, |
| 刊登時間︰2006-06-03 01:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | » |  |