| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 23 日 星期五  | |
| 2006-06-23 |
今日,,,
考GEOG''冇溫,,
唔識,,都唔可以叫唔識既,,,中文果份MA MA啦,,英文果份可能好D既....
考完最後一科,,個個都好HAPI''我就唔多HAPI,,COZ下晝要番古箏>,<
STEPHANIE話唔番,,,徐VICKY又話唔番,,,連最鐘意番果個都唔番,,我番黎仲有咩意思''??
番左屋企,,,開機,,徐VICKY又嗌我番屋企開MSN,,佢番到去又係度睇電視''比佢吹到脹....
悶到死///CALL徐VICKY叫佢快D ON,..跟住同佢&另外個FD CHAT,,
12點30陳重君打黎,,,話佢係學校,,我明明約左佢1點30,,=口=
1點,,出門口,,,上MUSIC ROOM,,
余詠珊唔見左副眼鏡,,咁咪問佢係邊度唔見,,佢話唔知,,,
講講下,,,MS HO問我地做咩唔準備,,又唔開琴,,又問我地係咪鍊得好好,,
當然地,,,個個番屋企都冇鍊過啦,,
MS HO((古箏))又例牌遲到___遲左8個字,,,,
彈左十幾次男兒當自強,((係連續))
彈到手軟''
佢又講埋晒D好深奧既野,,,雪盈話NI D係訓話---令人訓教既話,,HEHE
又叫我地睇埋2個畢左業既姐姐((WING姐姐同琪琪姐姐))彈....
又要睇埋羅洛X&陳可欣彈先走,,
THEN,,去M記WIF雪盈,,陳重君,,呀YO
呀YO好大食呀.....!!!
食完又去影貼紙相,,,又係$50果部'''
D相睇下遲D POST唔POST到上黎LA''
唔打NA
|
| 刊登時間︰2006-06-23 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 22 日 星期四  | |
| 2006-06-22 |
今日,,,((點解我篇篇第一句都係咁既,,仲有D咩好D既開場白呀''??
番學,,上車,,落車,,-V-
TODAY考,,MATH,,ENG//中文LISTENING,,普通話
MATH,,都OK咁啦'' D 2元1次方程唔識ONLY,,
都OK GA!!KATHY姐姐,,你放心啦
跟住BREAK,,,
跟住排隊上HALL...
ENG LISTENING,,,都OK既,,,唔係好難姐///係有D唔識串咁啦....
THEN又BREAK,,
落狗屎''
濕左DD﹏NEVERMIND
我地傾傾下計,,
隔離班條友((男仔來的,,))撞左埋呀琳到,,,
呀君話果個男仔想博矇,,HAHA
跟住見到朱SIR比人打到留鼻血''好慘也///冇是丫MA,,
話咁快又要排隊上HALL考中文LISTENING&&普通話,,,
MS HO話聽日要番古箏﹏OH MY GOD'''想死
中文LISTENING,,,MAMA啦,,
普通話死左,,,,
SAN,,韻母做錯晒
唔打LAA |
| 刊登時間︰2006-06-22 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 19 日 星期一  | |
| 2006-06-19 |
今日..
上到車,,
落大雨,,OMG!!!冇BRING遮GA我//
落車,,,番到學校,,,濕晒,,變左落湯雞!!! > <''NO WAY
個頭考完試先DRY番咋,,激死啦!!
考左個幾鐘GA
今日考中文閱讀理解,,成語10個識2_3個咋''
SORI呀MS LAM!!!
希望合格LA!!
聽日考通識,,冇野溫,,唔溫LUUU
唔打LAA,, |
| 刊登時間︰2006-06-20 01:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | » |  |