loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天
2006-07-31

打左琴日先啦..

琴日1130起身,,,12點補習....
補完習去左3聯買書,,[[點解買極都買唔齊既,,,????]]
跟住同KAMMY食野,,番歸....媽子去左游乾水...XDD''
同KAMMY番到屋企,,大獲..5點45至記得嗌醒DADDY..>W<'SOR喔..
跟住同KAMMY一人一部電腦係度打機....打打下機又挽古箏,,,K小姐,,你好捧喔../!!!!
跟住又走左出門口同矇矇跑跑跑......
跟住睇美女廚房,,OH,,!!!!個個都話睇到我,,魚爆LU///
跟住同KAMMY,,蚊,,CHAT<--NI D係叫CHAT左好耐囉..
好多CHAT左幾句就冇..包括,,FAFA,,IVAN,,YING,,欣,,敏肥,,等等等等....
凌晨2點幾KAMMY先走....3點幾4點走左去訓,,我唔想嫁...媽子迫人..!!!!
跟住今日...2點幾3點先起身...
同DADDY去左食野..買狗繩...去左探呀嫲,,,
跟住番屋企...同矇矇落街跑....跑..跑..
番上屋企幫佢沖涼...DADDY話[[[下次都係咪搞啦..!!!]]哈...
沖完之後攰到屎...XXXDDDDDDDDD////
跟住做左緊功課,,,練左陣琴...媽子就番左LAA,,,
食飯....睇電視...DL番[[美女廚房第9集..]]睇左,,好糯呀..!!!>W<'''''
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今篇打2日既野打得勁短囉唔該..XD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
琴晚問左KAMMY點整個BLOG好似宜家咁,,佢教左我,,
宜家點呀,,有咩可以改善呢''???話我知啦..!!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
                 恨心的你,,,

刊登時間︰2006-08-01 01:46 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天
2006-07-27

作死你咩,,,CHrisTY張.....咁多日都唔打BLOG,,成個禮拜啦..!!!
SORRRRRRR~!!!!!!!!!!!!!
______________________________________________________________
 UM,,,今日D野唔打住.....打左琴日果D先...

琴日...........番學...!!放學.......
番左大陸.....
搭49X去沙田,,再搭火車,,去到上水落車..等舅父舅母同塋......再去羅湖..
瑩令女左好多,,,,冇以前咁男仔頭...長頭髮令好多呀..!!!掂掂掂!!!
番到上大陸....去搭的的!!
去到阿婆度...落FISH///>W<''細細的....
阿婆落黎接我地..!!!
上到去,,,嗌人...阿公介紹太婆同姑婆比我地識....又嗌人,,OH!!要用普通話的.!!>W<''
跟住又出左去食野,,,好吃好吃''!!!!
跟住去行商場///搵終極一班....搵唔到...搵果隻唔知叫咩名既碟....又搵唔到...
都未搵晒呀媽又拉我走....唔制呀!!
跟住去買左一支$2.5既寶礦力...勁
食雪條...又係$2.5,,蒙牛的,,,好吃好吃..!!
行番去,,,行行下,,,釗嘔喎..!!可能係因為佢食得多MEET,,跟住又挽得DIN,,又食雪條啦.!!
跟住又行啦,,,佢又嘔...XDD
跟住番上樓,,,呆左咁坐係度,,悶的.!!影相
跟住食蝦,,蟹,,飲湯.......
呀婆整左[[酒讓丸子]],,,,本來我唔食嫁,,,但係媽咪話呀婆整果D好好味,,,咪試下囉....
點知............好味到不得了...!!!媽咪整果D好有酒味,,,唔好食....
呀婆整果D,,,甜甜的,,,好好吃..!!
跟住我問媽咪,,,[[[你整果D有冇落糖嫁..??]]
媽咪竟然同我講[[[唔洗落糖嫁..!!!呀婆都唔落嫁,,!!!]]]
-口-我即刻O左,,,,我話[[[下,,,??!!我明明睇住呀婆落糖,,,你竟然話呀婆都唔落!!!??咁呀婆落果D咩黎嫁..??]]]
食完就走啦.....落到去,,,落大雨..!!!OMG//!
仲要行露天的天橋..=V=''等TAXI,,,
上到的士..舅父同釗坐前面,,舅父閂門既時候,,,夾到釗隻手....>W<''冇是呀嗎.???
跟住番H.K,,番屋企..


日記冇是LUU!!!!!!!!^^

刊登時間︰2006-07-28 12:09 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天
2006-07-20

                           UM,,,,宜家剪緊頭髮,,,冇野做所以打下BLOG!!!                                                                 
--------------------------------------------------------------------------
其實我之前果篇漏左D野未打,,,SO今日補番//XDD'''(((惟有今日果篇打長D囉,,,你地要有心機睇嫁!!!!可以既,,留下CM啦))
=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=---=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
我去錄影果晚奉獻左好多第一次呀!!!!

第一次,,,同D  FD出夜街,,仲要咁夜先番屋企,,,
第一次,,,同一D唔識路既FD去一個大家都未過既地方
第一次,,,去TVB,,,仲要係錄影,,,XDD
第一次,,,見到小方,,,仲要咁近距離//>W<''
第一次,,,見到RONLD
第一次,,,見到娘炳<--呀,,,唔係第1次呀,,,係第2次啦..有1次我係銅鑼灣見過佢,,不過果時黑媽媽...睇得唔清楚!!!
第一次,,,見到JOLIN
第一次,,,見到蒙+慧
第一次,,,見到關心妍
第一次,,,見到草蜢
第一次,,,錄影,,仲要係自己勁鍾意睇既節目,,

第一次第一次,,,好多第一次..XDD
再諗到D咩再加,,^^''
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
好啦,,打番今日D野啦////
今天,,,0748起身,,,好趕咁刷牙洗面
去到荃灣MTR,,,竟然我最早囉...O左!!!
見到細CONNN,,,傾左幾句呀君就到,,,,
係度等6浩AAA,,,TRacY,,佢地遲到呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
去到深水埗,,,徐VICKY仲未到,,,
我同呀君本身諗住落車等嫁,,6浩A又話唔好,,,又叫佢係灣仔等.......
                  6號A好衰呀
覺得咁好似好冇義氣咁......徐VICKY唔好唔開心呀...
徐VICKY打黎話見住我地架車走/>W<''
去度金鐘.....我地等埋徐VICKY///
嗌佢去車頭,((係往中環既車頭,,以為佢知,,所以冇講...))點知佢去左往柴灣果邊既車頭..XXDD,,
係度捉E欣....笑屎禾...KKAKA''
我同6號A,,徐VICKY行.....TRacY同呀君行.....
買左4本書....
1本係STEPHY既[]不要忘記[],,,,1本係[]狗狗防病大全[]<---搵得好辛苦嫁!!!
2本張小嫻.....買左2百幾蚊...
餓到唔想食野,,,,((好似果日去錄影咁,,,))
諗住同徐VICky&&TraCY食野........MAmi又要我去佢度剪頭髮,,,,
就係咁啦.........成日就係咁過啦....................................................

刊登時間︰2006-07-20 04:28 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          




  Cursor from Jadedneo.com