| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 9 日 星期日  | |
| 2006-07-09 |
今日...1點幾起身...痴的!!!琴晚超無聊咁坐到3點40先訓......XD
起身去左食野同DADDY&&MAMI
等左勁耐珊姐姐同樂哥哥先黎...
食完野去左宜家傢私....
見到好多識GE人,,,見到MS LAI,,彭彭... JEFIER姐姐
跟住番屋企,,,睇男人之苦...原來今日冇美女厨房...
好好睇呀!!!!I LIKE IT,,唔想男人之苦咁快大結局ARRR
跟住CHAT,,CHAT,,CHAT&&打E篇野....
今晚想睇埋意大利對法國先訓...唔知MAMI比唔比呢....
又想法國WIN,,但係係法國踢走巴西嫁喎''點好呢..??
但係對意大利又冇咩好感...唔理NA//都係橕意大利好D,,我係巴西忠實番薯黎嫁!!!!
_______________________________________________________________
哈哈,,牙蚊話要睇下法國點輸喎.....
打完LU,,,睇下陣間踢果時有冇時間打啦...
等左咁耐,,,都仲未開波,,仲有半粒鐘,,好緊張,
蚊蚊也//你又未訓,,做咩咁早OFF喎!!你OFF左我好悶也'''
你唔OFF我會覺得時間過得好快...仲好HAPI*可惜你OFF左
|
| 刊登時間︰2006-07-09 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 8 日 星期六  | |
| 好灰 |
今朝,,,眼訓到咩咁,,琴晚已經好早訓GA NA
番ST.JOHN,,,操操操...操操操...熱到屎
番屋企....挽電腦
夜晚,,食完飯//DADDY&&MAMI出左去,,,珊姐姐生日喎.....
我冇出去,,,出去好悶.....
原來係屋企..都好悶
一個人係屋企,,,佢又未ON,,ADD呀琳又唔理我,,忽然覺得E個世界好灰暗....好似得番我一個咁...好孤獨
等左成個鐘,,,佢終於ON NA,,佢一ON就話港男好無聊' =口=''無奈
跟住就講有個男仔追佢,,問我點好...講講講
跟住佢就OFF左,,,,我就係度打E篇日記.....
!!!無聊到極點!!!!
係咁多NA,,,沖個涼先....
_______________________________P S_____________________________________________
P S . 1 : 今日細CON比左2張飛輪海既POSTER我///佢話佢唔要....THX呀,,,
P S . 2 : 今晚係MR HK選舉,,,,冇個令仔XD....有個根肉人好得人驚,,好憎D人咁根肉,,好變態,,一舊舊咁,,,樣衰
P S . 3: TO:珊姐姐:: HAPI B-DAY
P S . 4: 今日買左2條電話繩....20蚊2條,,幾令GA
P S . 5 : 有得比我簡...我都係寧願簡係屋企多D
P S . 6 : 多謝你既勸告,,我會盡力去改嫁NA__我信你咁多次,,你今次要信番我NA,,唔會令你失望嫁NA
----------------------------------------------P S完畢,,多謝收睇---------------------------------------------------------------
分手快樂 |
| 刊登時間︰2006-07-09 12:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 7 日 星期五  | |
| 2006-07-07 |
0750左右起左身,,,勁眼訓
番到學校,,
上HALL睇DREAMER,,好悶但係又好笑
跟住有15MINS小息///
跟住又上HALL,,,FATSION SHOW<--係咪咁串呢....我都唔清楚
見到1C某個&1A某個都發發地姣....。﹏。不過1A果個姣D,,FD都冇面俾XD((唔係好FD嫁炸,,叫識囉..)名就唔講NA//心照NA
FAFA條鞭仔好搞笑也''
1A果個女仔真係,,,,又著勁高既高跟鞋,,著左套黑色晚裝,,勁似D三十以上既發姣女人....=3=''
之前見佢出街都係著高跟鞋,,,背心咁....
((我係咪好衰呀,,,係個BLOG度咁講人地.......算NA))
我地班....FAFA&朱SIR做MODEL行CATWALK,,,,((今朝佢地唔見左朱SIR行CATWALK件3,,到尾個幾個字先搵到炸.....好彩!!!)^^''
佢地一上台,,,好型呀FAFA塊面,,,好閃....朱SIR冇咩特別,,,佢地好襯呀.....
波3襯沙灘褲,,,掂NA,,係咪先
中2,,中3,,中4,,中6 有D 33好令令哇'''好MODEL又型
初級組係:中1&&中2....3個獎比中2拎晒......
我覺得拎第3果組好過拎第1果兩組啵,,點會咁GA,,,
算NA,,都唔關我是既
F.3有2班既MODEL都係情侶.....可以名正言順咁拖手仔!!!XD [[[名我唔講]]]
放學,,,食M記WIFFF 陳重君,,,STEP,,珊珊
食完番古箏__見到張POSTER NA
MS HO又遲左8個字XD點解佢唔遲唔得既??
不過好早放,,HAPPI''
徐VICKY又唔番NA''衰到死....
3堂NA,,,計埋紅,,黑雨果2日佢連續5堂冇番NA,,,,=V=''有冇搞錯也...
番到屋企,,做過D咩呢??唔記得LU
夜晚食完飯,,DADDY話BRING矇矇上空中花園睇下,,,
都冇野睇GE///XD |
| 刊登時間︰2006-07-08 12:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 31 | » |  |