loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天
2006-07-09

今日...1點幾起身...痴的!!!琴晚超無聊咁坐到3點40先訓......XD

起身去左食野同DADDY&&MAMI

等左勁耐珊姐姐同樂哥哥先黎...

食完野去左宜家傢私....

見到好多識GE人,,,見到MS LAI,,彭彭... JEFIER姐姐

跟住番屋企,,,睇男人之苦...原來今日冇美女厨房...

好好睇呀!!!!I LIKE  IT,,唔想男人之苦咁快大結局ARRR

跟住CHAT,,CHAT,,CHAT&&打E篇野....

今晚想睇埋意大利對法國先訓...唔知MAMI比唔比呢....

又想法國WIN,,但係係法國踢走巴西嫁喎''點好呢..??

但係對意大利又冇咩好感...唔理NA//都係橕意大利好D,,我係巴西忠實番薯黎嫁!!!!

_______________________________________________________________

哈哈,,牙蚊話要睇下法國點輸喎.....

打完LU,,,睇下陣間踢果時有冇時間打啦...

等左咁耐,,,都仲未開波,,仲有半粒鐘,,好緊張,

蚊蚊也//你又未訓,,做咩咁早OFF喎!!你OFF左我好悶也'''

你唔OFF我會覺得時間過得好快...仲好HAPI*可惜你OFF左

刊登時間︰2006-07-09 11:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 8 日  星期六   陰天
好灰

今朝,,,眼訓到咩咁,,琴晚已經好早訓GA  NA
番ST.JOHN,,,操操操...操操操...熱到屎
番屋企....挽電腦
夜晚,,食完飯//DADDY&&MAMI出左去,,,珊姐姐生日喎.....
我冇出去,,,出去好悶.....
原來係屋企..都好悶
一個人係屋企,,,佢又未ON,,ADD呀琳又唔理我,,忽然覺得E個世界好灰暗....好似得番我一個咁...好孤獨
等左成個鐘,,,佢終於ON  NA,,佢一ON就話港男好無聊'   =口=''無奈
跟住就講有個男仔追佢,,問我點好...講講講
跟住佢就OFF左,,,,我就係度打E篇日記.....
!!!無聊到極點!!!!
係咁多NA,,,沖個涼先....
_______________________________P S_____________________________________________
P S . 1 :  今日細CON比左2張飛輪海既POSTER我///佢話佢唔要....THX呀,,,
P S . 2 :   今晚係MR  HK選舉,,,,冇個令仔XD....有個根肉人好得人驚,,好憎D人咁根肉,,好變態,,一舊舊咁,,,樣衰
P S . 3:  TO:珊姐姐::  HAPI   B-DAY
P S . 4:  今日買左2條電話繩....20蚊2條,,幾令GA
P S . 5 :  有得比我簡...我都係寧願簡係屋企多D
P S . 6 :  多謝你既勸告,,我會盡力去改嫁NA__我信你咁多次,,你今次要信番我NA,,唔會令你失望嫁NA
----------------------------------------------P S完畢,,多謝收睇---------------------------------------------------------------
                                                                                                                                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                     分手快樂                                                                                                                                                        

刊登時間︰2006-07-09 12:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天
2006-07-07

0750左右起左身,,,勁眼訓

番到學校,,

上HALL睇DREAMER,,好悶但係又好笑

跟住有15MINS小息///

跟住又上HALL,,,FATSION  SHOW<--係咪咁串呢....我都唔清楚

見到1C某個&1A某個都發發地姣....。﹏。不過1A果個姣D,,FD都冇面俾XD((唔係好FD嫁炸,,叫識囉..)名就唔講NA//心照NA

FAFA條鞭仔好搞笑也''

1A果個女仔真係,,,,又著勁高既高跟鞋,,著左套黑色晚裝,,勁似D三十以上既發姣女人....=3=''

之前見佢出街都係著高跟鞋,,,背心咁....

((我係咪好衰呀,,,係個BLOG度咁講人地.......算NA))

我地班....FAFA&朱SIRMODELCATWALK,,,,((今朝佢地唔見左朱SIR行CATWALK件3,,到尾個幾個字先搵到炸.....好彩!!!)^^''

佢地一上台,,,好型呀FAFA塊面,,,好閃....朱SIR冇咩特別,,,佢地好襯呀.....

波3襯沙灘褲,,,掂NA,,係咪先

中2,,中3,,中4,,中6 有D 33好令令哇'''好MODEL又

初級組係:中1&&中2....3個獎比中2拎晒......

我覺得拎第3果組好過拎第1果兩組啵,,點會咁GA,,,

算NA,,都唔關我是既

F.3有2班既MODEL都係情侶.....可以名正言順咁拖手仔!!!XD [[[名我唔講]]]

放學,,,食M記WIFFF  陳重君,,,STEP,,珊珊

食完番古箏__見到張POSTER  NA

MS HO又遲左8個字XD點解佢唔遲唔得既??

不過好早放,,HAPPI''

徐VICKY又唔番NA''衰到死....

3堂NA,,,計埋紅,,黑雨果2日佢連續5堂冇番NA,,,,=V=''有冇搞錯也...

番到屋企,,做過D咩呢??唔記得LU

夜晚食完飯,,DADDY話BRING矇矇上空中花園睇下,,,

都冇野睇GE///XD

刊登時間︰2006-07-08 12:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          




  Cursor from Jadedneo.com