甘日,,,1200先起身///((2點要番古箏))
搞錯也,,個個電話都唔通,,打左半粒鐘都係咁.....
惟有孤伶伶*的食杯面,,,,連續3日的LUNCH都是合味道,,可憐
跟住YO打黎吹我,,佢話去萬寧等我,,,
去到//佢同我講,,頭先佢冇野做去萬寧逛,,行行下勁多SALES跟住佢,,以為佢係小偷,,,
笑屎我//我同佢講,,[[你牛高馬大,,,都幾似嫁^^]]
番到去,,開琴,,佢地話估下MS HoO幾點到,,,
我估0240,,,佢地好多估0300,,YO估0315TIM,,,
跟住咪番位練囉......岩岩坐低,,有人開門,,MS HO喎XD///
0215炸,,,勁早囉唔該!!!我估得最接近,,KEKE''差25分鐘都接近,,O咀///
YO話夾份請我食雪糕,,當然最後係冇啦...((預左))
MS HOO講講下野,,係到唱粵曲,,,勁係度忍笑
跟住到0355MS HO話練多10分鐘就走得,,,好野...
點知,,,,,,0405勄嗌晒我地出去睇佢彈多次,,,1首彈左3次,,,全部都唔知佢彈咩....
仲玥搞到我地0455先走得,,,比佢激死,,,,痴線嫁佢都
跟住去食M記//
YO,,雪塋,,陳重君,,(我簡中)係度串咀,,笑死人,,,
YO講左好多好笑既野......哈哈
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
PS,1...MAMI拎左美女廚房既4張飛番黎啦,,,時間係下星期1((17/7))夜晚7點度至度10點度..<--徐VICKY覆我去唔去,,THX
PS,2...徐VICKY,,你不是失蹤了嗎???!!!!!好擔心你喔.....
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
唔打LUU |