loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天
\\\美女廚房///記

                                                        唉也'''今日都冇咩好講,,,講番琴晚D野啦.........((去TVB睇美女廚房]]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UMM<,,,,,,,我0420就出左門口,,同DADDY食野,,
052幾去到7仔......KAMMY打黎...話到左南豐果邊個7仔.....我係綠楊果邊啵....
搭MTR,,1個傾電話,,3個輪住挽呀琳部NDS///
去到太子.....呀君問呀琳,,[[我地係咩站落呀?]]
呀琳話,,[[太子囉]]
呀君話,,[[  LEE度咪太子囉!!!]]]
跟住4個傻婆就沖左落車,,>W<''
去到九龍赯....唔識路TIM<,,,,KAMMY好勇咁沖左去個POLICE到問路.....勁
搵到個站啦....點知.....................等左半個鐘都有.....話0630架車走嫁MA,,,063幾先黎到喎.....
去到都7點幾LUUU,,,明明話7點開始嫁MAAA////係車到又等左差唔多半個鐘,,激屎人NAAA///
入得去啦,,,嘩....好凍呀''XDDD
簡左個令位.....同KAMMY去廁所
出番去,,粥粉麪飯..出黎[[挽遊戲]]D,,有1個成日趺帽....好攪笑
跟住小方..RONLD...娘炳著浴袍出黎...((未開始錄既...))
跟住D人係度笑.......小方走左去我地前面,,,當然我地係第4行....本身係第2嫁....>W<''
開心屎''我係咁係度笑....笑到流眼水,,,係見到小方炸......好興奮呀!!!!!!!!
唉唷唷.....小方好好好好好好好好好好好好好好X100000000000000000000000000000000000000000000000000000個咁令仔呀...!!!!!
令仔到爆晒燈!!>W<''(((宜家係3日之後,,我都開心到係度笑...!!XDD]]哈哈哈
RONLD好瘦呀....隻腳幼到成條謄咁.....好羨慕也
跟住錄啦........
嘉賓係,,JOLIN,,蒙+慧,,關心妍.....嘉賓評判係,,草蜢,,XDDD
JOLINE  都唔令女既....呀JADE好令...
跟住熱身就係,,[[整薄餅]],,
JOLINE 一嗚低身整....D記者就沖晒出黎狂影....遮鬼住晒咩都睇唔到....
要睇電視,,,同係屋企睇冇咩分別囉唔該!!!!!!!!!!!!!!
JOLINE用普通話講RONLD個中文名....
蒙+慧聽到話[[[珍珠雞]]話,,,[[[咩珍珠雞呀??]]
成場係度笑....RONLD話[[唔係珍珠雞呀,,,係[[鄭中基]]\\<--普通話//呀!!!]]
蒙+慧整墨魚丸好鬼搞笑....佢地話好似食立青咁...姐係整馬路果D呀,,,>W<''
跟住蒙+慧攞8爪魚果陣....攞黎嚇D主持,,,嚇到RONLD同娘炳彈左落台...ALEX佢地就呆左.唔識陏..笑死我!!!!
仲有好好好好好多好好好好好笑嫁,,,打唔晒咁多啦..!!!
11點就1定要人走.....都未錄晒.....都錄左3個鐘啦..!!!
搭車走果陣.....個個餓到冇晒感覺,,,唔想食TIM///
番到屋企.....都12點幾....食埋野沖埋涼.....1點幾先訓...
第2日仲要番學..............XDDDDDDDDDDDDD

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好HAPI呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好想去多次.....
其實係TVB度做都幾好呀............不過大個可能已經唔恨睇明星LUUUU///
呀媽話如果我想睇多次...就自己買本TVB周刊寄信去換....都好啵!!!
你地會倍我嫁可!!!!!!!????????

刊登時間︰2006-07-18 11:32 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天
2006-07-17

我痴左咩線,,,咁多日唔打BLOG呀,,??!!
唉,,好啦好啦!!!琴日去左葵芳賣書.....好多書都唔收既//點解姐??
收得幾本....賣左40蚊...比呀媽攞左,,,,,XD,,嗚,,40蚊都冇埋.......
今日.........................................................................................................................................................................
要番學啦,,,,((要番學就唔好話放暑假啦,,,方唔係你地D老師係我地暑假冇野做...搵我地去消磨時間咩...))
番到去..去圖書館睇書...((ENG+CHIN))
跟住15MINS  BREAK
上602,,((嘩,,行好腳都斷呀...))
首先上45MINS  GRAMMER,,,,,悶屎人!!!!!!!!
跟住又上45MINS拼音.....開頭個呀SIR都好好笑............
後尾都唔好笑......仲唔知佢UP咩........同我之前學果D都唔同既,,,,,
悶左個幾鐘.......
放學同左呀琳食野........好耐冇食過[[[大家姐]]]啦!!!食唔晒>W<''
行番屋企.........攰死+熱死,,,死得好慘呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔打啦............要做埋KATHY姐姐比我D功課....我要做個乖乖的孩子>W<'''
出街唔再遲到,,,,準時5點出發,,,嘻嘻////((希望唔好又遲啦]]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
去睇美女KITCHEN((徐VICKY講嫁)),,,,,現場!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
小方....RONLD,,,,,,,,,,,,娘炳!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哈哈哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
開心屎啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-07-17 02:52 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天
2006-07-14

甘日,,,1200先起身///((2點要番古箏))
搞錯也,,個個電話都唔通,,打左半粒鐘都係咁.....
惟有孤伶伶*的食杯面,,,,連續3日的LUNCH都是合味道,,可憐
跟住YO打黎吹我,,佢話去萬寧等我,,,
去到//佢同我講,,頭先佢冇野做去萬寧逛,,行行下勁多SALES跟住佢,,以為佢係小偷,,,
笑屎我//我同佢講,,[[你牛高馬大,,,都幾似嫁^^]]
番到去,,開琴,,佢地話估下MS  HoO幾點到,,,
我估0240,,,佢地好多估0300,,YO估0315TIM,,,
跟住咪番位練囉......岩岩坐低,,有人開門,,MS  HO喎XD///
0215炸,,,勁早囉唔該!!!我估得最接近,,KEKE''差25分鐘都接近,,O咀///
YO話夾份請我食雪糕,,當然最後係冇啦...((預左))
MS  HOO講講下野,,係到唱粵曲,,,勁係度忍笑
跟住到0355MS  HO話練多10分鐘就走得,,,好野...
點知,,,,,,0405勄嗌晒我地出去睇佢彈多次,,,1首彈左3次,,,全部都唔知佢彈咩....
仲玥搞到我地0455先走得,,,比佢激死,,,,痴線嫁佢都
跟住去食M記//
YO,,雪塋,,陳重君,,(我簡中)係度串咀,,笑死人,,,
YO講左好多好笑既野......哈哈
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
PS,1...MAMI拎左美女廚房既4張飛番黎啦,,,時間係下星期1((17/7))夜晚7點度至度10點度..<--徐VICKY覆我去唔去,,THX
PS,2...徐VICKY,,你不是失蹤了嗎???!!!!!好擔心你喔.....
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
唔打LUU

刊登時間︰2006-07-15 01:47 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          



  Cursor from Jadedneo.com