loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天
2006-08-04

魚...又要我打過,,
唔知搞乜今晚成日上上下網都甩..-V-''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
宜家日日都係做果D野,,
唔多想打囉.
今日...
補習....狂比KATHY姐姐話我痴痴呆呆..=V=''
補完習..落樓下食野...等個[[雪菜火鴨C蚊米]]等到我飽晒..>W<''
食完就同矇矇去公園跑...呢個咩公園黎嫁,,??日日都冇人既.??
番屋企...開機..冇野做......
狂上人地D XANGA,,BLOG,又上左好多論壇,,
就係咁啦..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶...日日都咁悶,,
有冇人陪我去海洋公園呀..???  T/\T''
----------------------------------------------------------------------------
徐VICKY我好掛住你呀,,你覆下我D  SMS啦.!!!*.*
---------------------------------------------------------------------------------
ER,,有D想買師兄隻碟....發覺佢唱歌好好聽../\/\''
---------------------------------------------------------------------------------
諗左好耐都唔明WALKER係佢個XANGA度講既'' C J ''點解囉唔該..

又好似係論壇,,,但係係YAHOO度又SEARCH唔到..=/\=''不開心...
有冇人知呀...話我知呢不如....KEKE''

----------------------------------------------------------------------
跳水---師兄..劉浩龍
旁人奇異眼光 放於四面八方
形同無謂犧牲 誰亦罵我瘋狂
如果真的可選擇 魔鬼都想上天堂
全因我為了感情無話再講

為何投入太多 最終要受重傷
 言辭無情地傷我 已經知你心腸
 唯只得一個請求 相戀亦算一場
 當有日 來探訪兇案現場
 要為我拍掌

如何愛你也不對 原來要我豁出去
走到盡處哪可退 懸崖旁被你追
全世界看到你 迫我離開猶如跳水
讓我光采退下 不要被人推
你一說 就跳下去

臨行如若會哭 也許脆弱了點
求能回望一笑 流淚亦要尊嚴
如玻璃杯拋窗外 今天不必你可憐
留低碎裂的心靈 然後化煙

REPEAT*

如何愛你也不對 原來要我豁出去
走到盡處哪可退 懸崖旁被你追
全世界看到你 迫我離開猶如跳水
讓我光采退下 不要被人推
你一叫 就跳下去

如何愛你也不對 原來要我豁出去
走到盡處哪可退 懸崖旁被你追
全世界看到你 迫我離開猶如跳水
讓我光采退下 不要被人推
有骨氣 就跳下去

刊登時間︰2006-08-05 03:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 3 日  星期四   晴天
忍你,=[

2/8,,06

琴晚12點30訓左落床..
LOOK到1點30都訓唔著..
走左去睇碟[[我愛醫家人]]+食野..
4點30再訓過.......又LOOK左陣,,LOOK到4點45就訓左...
朝早7點幾起左身..9點30番到學校,,
番古箏,,個死8婆何婉玲又唔番...甩底王..
你平時遲到都算啦..!!白白嘥左我2粒鐘.-V-''
不過咁都好既...慳番60蚊..唔洗幫你買去睇你..XD

3/8,,06

琴晚2點幾訓,,今日1點幾起身...開機..
冇野做,,徐VICKY去左日本..冇人同我CHAT,,>W<''
做左陣功課,,5點幾食飯,,<--唔知係早餐定午餐
媽子番左黎...8點30又食飯,,((就黎變了一舊飯..XD))
-----------------------------------------------------------------------
PS,1///成日都未出過街,,悶呀.!!!!
PS,2///好似開始緊我D暑假既正常生活,,KEKE!!!早睡晚起身體好哇..!!
     ((2點之後先訓,,1點之後先起身..其實是不錯的.!!!XD'))
PS,3///好悶哇,,日日都係屋企..搵人同我出下街啦.!!!!

我忍忍忍忍忍!!!!!

刊登時間︰2006-08-03 09:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天
2006-08-01

琴晚3點幾訓左,,,今日12點幾醒左,,,
開機....CHAT  WITH  [[藍仔]]
SD左個E-MAIL比佢...冇覆我..-V-'''
6點30補習....8點半補完...
補完媽子嗌外賣....我就同DADDY同矇矇落公園跑..=]
跑左陣我就上番屋企食野,,,[[雪菜火鴨C蚊米.]]
幾好味..!!
跟住睇電視,,練箏((我好乖嫁宜家...日日都練,,!!))
跟住又CHAT左陣...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
點解我E幾日打果D都係咁短GE,,???
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
唉..!!!徐VICKY天日飛啦..
去日本CAMP喎,,去CAMP都要去日本,,O了,,,唔係FAR!!!!>W<''
去成個幾禮拜咁多...冇人陪我CHAT,,,冇人幫我留CM,,,冇人串我好唔慣嫁../!!!
好在佢話可以SD  SMS,,D  $$都係一樣,,咁都好D///^^
佢話通頂都不是問題,,好野.!!!我實奉陪到底嫁..!!!!!!!!!!!!
但係,,我諗一個禮拜之後,,我個電話會冇晒$$ -V-'
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
好想知點解你要LOCK我,,
我諗極諗唔到個原因,,
[[藍仔]]所講GE,,我應該冇掛..XD
點都好啦....
你快D覆E-MAIL比我啦..!!

刊登時間︰2006-08-02 12:25 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          




  Cursor from Jadedneo.com