| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 4 日 星期五  | |
| 2006-08-04 |
魚...又要我打過,,
唔知搞乜今晚成日上上下網都甩..-V-''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
宜家日日都係做果D野,,
唔多想打囉.
今日...
補習....狂比KATHY姐姐話我痴痴呆呆..=V=''
補完習..落樓下食野...等個[[雪菜火鴨C蚊米]]等到我飽晒..>W<''
食完就同矇矇去公園跑...呢個咩公園黎嫁,,??日日都冇人既.??
番屋企...開機..冇野做......
狂上人地D XANGA,,BLOG,又上左好多論壇,,
就係咁啦..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶...日日都咁悶,,
有冇人陪我去海洋公園呀..??? T/\T''
----------------------------------------------------------------------------
徐VICKY我好掛住你呀,,你覆下我D SMS啦.!!!*.*
---------------------------------------------------------------------------------
ER,,有D想買師兄隻碟....發覺佢唱歌好好聽../\/\''
---------------------------------------------------------------------------------
諗左好耐都唔明WALKER係佢個XANGA度講既'' C J ''點解囉唔該..
又好似係論壇,,,但係係YAHOO度又SEARCH唔到..=/\=''不開心...
有冇人知呀...話我知呢不如....KEKE''
----------------------------------------------------------------------
跳水---師兄..劉浩龍
旁人奇異眼光 放於四面八方
形同無謂犧牲 誰亦罵我瘋狂
如果真的可選擇 魔鬼都想上天堂
全因我為了感情無話再講
*為何投入太多 最終要受重傷
言辭無情地傷我 已經知你心腸
唯只得一個請求 相戀亦算一場
當有日 來探訪兇案現場
要為我拍掌*
如何愛你也不對 原來要我豁出去
走到盡處哪可退 懸崖旁被你追
全世界看到你 迫我離開猶如跳水
讓我光采退下 不要被人推
你一說 就跳下去
臨行如若會哭 也許脆弱了點
求能回望一笑 流淚亦要尊嚴
如玻璃杯拋窗外 今天不必你可憐
留低碎裂的心靈 然後化煙
REPEAT*
如何愛你也不對 原來要我豁出去
走到盡處哪可退 懸崖旁被你追
全世界看到你 迫我離開猶如跳水
讓我光采退下 不要被人推
你一叫 就跳下去
如何愛你也不對 原來要我豁出去
走到盡處哪可退 懸崖旁被你追
全世界看到你 迫我離開猶如跳水
讓我光采退下 不要被人推
有骨氣 就跳下去
|
| 刊登時間︰2006-08-05 03:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 3 日 星期四  | |
| 忍你,=[ |
2/8,,06
琴晚12點30訓左落床..
LOOK到1點30都訓唔著..
走左去睇碟[[我愛醫家人]]+食野..
4點30再訓過.......又LOOK左陣,,LOOK到4點45就訓左...
朝早7點幾起左身..9點30番到學校,,
番古箏,,個死8婆何婉玲又唔番...甩底王..
你平時遲到都算啦..!!白白嘥左我2粒鐘.-V-''
不過咁都好既...慳番60蚊..唔洗幫你買去睇你..XD
3/8,,06
琴晚2點幾訓,,今日1點幾起身...開機..
冇野做,,徐VICKY去左日本..冇人同我CHAT,,>W<''
做左陣功課,,5點幾食飯,,<--唔知係早餐定午餐
媽子番左黎...8點30又食飯,,((就黎變了一舊飯..XD))
-----------------------------------------------------------------------
PS,1///成日都未出過街,,悶呀.!!!!
PS,2///好似開始緊我D暑假既正常生活,,KEKE!!!早睡晚起身體好哇..!!
((2點之後先訓,,1點之後先起身..其實是不錯的.!!!XD'))
PS,3///好悶哇,,日日都係屋企..搵人同我出下街啦.!!!!
我忍忍忍忍忍!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-08-03 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 1 日 星期二  | |
| 2006-08-01 |
琴晚3點幾訓左,,,今日12點幾醒左,,,
開機....CHAT WITH [[藍仔]]
SD左個E-MAIL比佢...冇覆我..-V-'''
6點30補習....8點半補完...
補完媽子嗌外賣....我就同DADDY同矇矇落公園跑..=]
跑左陣我就上番屋企食野,,,[[雪菜火鴨C蚊米.]]
幾好味..!!
跟住睇電視,,練箏((我好乖嫁宜家...日日都練,,!!))
跟住又CHAT左陣...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
點解我E幾日打果D都係咁短GE,,???
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
唉..!!!徐VICKY天日飛啦..
去日本CAMP喎,,去CAMP都要去日本,,O了,,,唔係FAR!!!!>W<''
去成個幾禮拜咁多...冇人陪我CHAT,,,冇人幫我留CM,,,冇人串我好唔慣嫁../!!!
好在佢話可以SD SMS,,D $$都係一樣,,咁都好D///^^
佢話通頂都不是問題,,好野.!!!我實奉陪到底嫁..!!!!!!!!!!!!
但係,,我諗一個禮拜之後,,我個電話會冇晒$$ -V-'
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
好想知點解你要LOCK我,,
我諗極諗唔到個原因,,
[[藍仔]]所講GE,,我應該冇掛..XD
點都好啦....
你快D覆E-MAIL比我啦..!! |
| 刊登時間︰2006-08-02 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 31 | » |  |