| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 19 日 星期六  | |
| 2006-08-19 |
岩岩諗住訓既時候先醒起其實今日未打日記..=V=''
--------------------------------------------------------------------
今日1點幾2點先起身....太捧了..XD''
諗住同KAMMY去睇4點2果場[[戀愛初哥]]
佢又趕唔到,,-V-'
去左睇8點2果場.........
嘩..!!!小方好型仔呀..!! XP''
不過出得勁小小方囉唔該.. >W<''
搞到佢好似客串咁,,-3-'
不過KARY係戲入面做既KRISTY真係幾好,,((同我同名嫁,,嘻))
全部33都係黑色,,好型...!!XD
佢彈果隻KEYBOARD,,好型..
有D想學...有冇人陪我呢,,??
有既話我知丫唔該..^^''
番到屋企...
10點半度,,
食飯,,,
打左陣鼓....打到我手軟..-V-''
宜家4點幾,,,
訓啦..??!!!
好唔好呢..???
又唔想訓,,,,
唔訓又冇野做...=W=''
算啦...
BYEBYE''
|
| 刊登時間︰2006-08-20 04:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 18 日 星期五  | |
| 2006-08-18 |
今日12點幾1點起左身...
唔知搞乜呢排都咁早起身..-V-''
跟住落食野...
上到去又同矇矇落公園跑步..((很健康的我,,-3-'))
都係冇去睇[[戀愛初哥]]...=/\=''
不過聽日去,,/\_/\''
正..!!再次期待ING,,=='
都係唔好啦..
上次期待去OP又去唔成...
琴日期待去睇[[戀愛初哥]]又睇唔成...=V=''
跟住又挽下電腦咁就過又成晚...
好...!!冇野打啦...-3-'
BYEBYE=]
短到乜咁..-V-''
BYEBYE=] |
| 刊登時間︰2006-08-19 01:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  | |
| 2006-08-17 |
好,,,今朝9點9起身...
11點補習....
補到2點....
補到痴左線...-3-'
超眼訓,,,
跟住出左去同DADDY,,細姑...阿丈..肥妹..食野....
食完番黎又同矇矇落公園跑...
又番屋企.......
挽左陣電腦,,就入左大埔...
入到去,,大寶((隻貓..))竟然唔驚矇矇喎今次....
上次佢驚到都未見過佢....哩左係房..
不過細妹((另外隻貓))...仲係唔肯出黎..
大寶成晚跟住矇矇-3-'...都唔知做乜..
超搞笑...影左D相...
ER,,睇埋CIB就走LUU,,,
番到屋企..沖涼..
冇啦...-V-'
------------------------------------------------------------
聽日去睇[[[戀愛初哥..]]....期待ING''
|
| 刊登時間︰2006-08-18 01:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 31 | » |  |