loveRCHRISTY

暱稱: ahTING`
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天
2006-08-25

嘩..琴晚5點先訓,,-3-'
其實冇野做嫁,,,
係度禁下禁下,,,
HEA下HEA下..-口-'
今日3點先起身..-3-'
WELL,,,起身去左食野..
同爸爸去買餸.......
番屋企.....
做功課..
點解D功課做極都做唔完既...''??-V-''
仲有好多咁啵.......
點算呀..?!!
仲有一個禮就開學嫁啦..
D書就仲未買齊...
功課又未做晒....
本MATH...唔好提啦...80%唔識做..未做..
本中文... 做左1半..
本英文..好好嫁啦..得番4個LISTENING咋..
仲有2篇BOOK REPORT呀大佬..!!--'
仲要背詩...-V-''
唉..!!!
想唔做,,,又唔夠膽..
希望F.2個班主任唔好咁嚴啦..!!!
媽媽番到黎,,,,食飯..
11點正開收音機......
卡拉O!BABE...
拎埋個收音機去廁所...
一路沖一路聽..-O-'
1點幾裝左THE  SIMES 2...
咁玩啦......
唔知搞乜好鬼慢......
搞到我冇晒MOOD玩,,,
唉..!!!而家做咩都冇心機.....
成個人頹到爆..>W<''
宜家3點18...
又係果句..[[唔眼訓..!! ]]
頭先聽卡拉O!BABE果時上左新城CHAT ROOM...
D人話今晚4-6流行直播室冇啤梨...唉.!
但係啤梨唔係馮1,3,5嫁咩..
算,,!!陣間聽下咪知囉..xD
聽日3點小方去[[新城慈善唱K大晒馬拉蟲@KCP]]呀..!!
不過我2點要補習......>W<''
成日都係咁,,,成日都撞期..
唔打啦,,4點啦......唔知今晚又會幾點訓呢..??
_-----------------------------------------------------------
XANGA,,,,,,
luv_christy0608

刊登時間︰2006-08-26 03:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天
2006-08-24

唔聽洗既眼淚...竟然為左呢個結果流左出黎..
------------------------------------------------------
今日2點幾起身..訓左十一個鐘..
訓醒隻手好痛,,,痛到想死..
去左愉城M記食野,,,..
M記..!!??
跟住行左陣....
番屋企..
HEA下HEA下就11點...
食野,,,
沖涼..
開機...
就係咁啦...
隻手仲好痛呀.!!!
3點05分....
一點眼訓既感覺都未有..!!-3-'
算啦...
唔打啦......
都係果句..
冇心機..!!>W<''

刊登時間︰2006-08-25 02:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天
2006-08-23

大家睇呢篇之前可唔可以睇下下面果篇先呀,,,打得好辛苦GA..!!!
留下CM啦.!!!
冇人留CM,,
我冇心機打GA..真GA...
打黎都唔知做乜..
路過都講聲呀....
------------------------------------------------------------------------------------------------
今日8點起身....超眼訓,,!!!!!
要番聖JOHN..
番到去...諗住會有得睇分班..點知仲未有..!!!!!!
又操操操操操操操操操操操操操操操操操...........................
搞到細CON發火.......
係咪佢心情唔好咋..
熱到乜咁...痴GA!!!!!!!
跟住番古箏....
上到4點幾,,,何婉玲問..[[邊個未食LUNCH??]]
我未食..!!!佢比左D野我食..
發生咩事..??太陽要由西邊升起LUUU...!!-3-''
跟住放啦.......落到去...
有啦有啦..!!!!
懷著好大既期望去睇,,,,
拿住有97.9999%失望既心情離開...=/\=''''''
升2E...!!!
點解既..???我D咁既成績都入到...太陽又一次從西邊升起..!!!
要同雛志雄...李莉靖...潘昭霖...粱俊邦一班...唉..
%^%^&^(*&(&$@())*%^&$%*)(
^@__#9-0%@#$%$&^#@!#$!
我想一班果D又冇得一班........
冇得同徐VICKY...阿君...阿琳一班.....>Q<''    超唔HAPI..!!!!!!!!!!!!!***
不過同REBACCA,,,TRACY,,,FAFA,,ROSA一班..都唔錯啦..
仲有WINKY,,TERRI..余詠珊都OK啦.....
成個人好DOWN,,,
唉...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔打啦..........
冇心機..!!!-V-''

刊登時間︰2006-08-24 12:10 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
          




  Cursor from Jadedneo.com