今日訓到好遲先起身]] 好舒服呀=V= 天氣都係幾凍下=''' 下個禮拜先回暖架=v= 之後食左d野.. 玩左陣電腦]] 又聽左陣music 6點幾食飯 而而.....做咩今晚食素菜?? 原來今日係耶穌受難日 唔怪得之la]] 沖涼...睇tv 訓教zzzZZzzz