今日係清明節呀
9點幾起身__''
去咗酒店餐廳食早餐]]
款式少__但都唔錯]]
之後番上去汁野check out
搭33去街市買拜山所需用品
生果=花 =蠟燭 etc...
之後行左幾條街先到
嘩...
好多人呀__''
我仲喊添 =because大煙
11點幾就走la
我老豆去左探佢老師
我地就去買手信◎
12點半去陶陶居飲茶]]
呀媽仲話識同桌果個人
但....想不起係邊個
果個人又同我呀媽微笑
好似真係識喎.....奇奇奇
行左陣
搭車去港澳碼頭.....走la
本來搭3點船=好彩
2點半班船有位
早左半個鐘
番到香港...傾sms with Yiki
搭968番屋企la
好累呀
4點半打日記....
六點出去人家食飯
舅父請......多謝晒
【呀B常常 謙謙幾好笑】
D野食都幾好食...哈哈
8點半走la
睇tv...沖涼
訓教zzzzz
|