
今日係四月一日禺人節
好開心呀>3<
點解.....因為今日去BBQ呀
今朝11:00am先起
仲好眼訓...琴夜好夜先訓
同我媽&細佬睇<<我外母唔係人>>到1:30am
本來應成左我呀媽去買野
但訓遲左冇去到.....sorry~~
12點幾出左去揾我呀媽&呀爸
Then,就答的士去我呀婆到la
去到,同謙謙玩左一陣
我舅父一家就到la
佢地又拉左我出去玩
15分鐘......
二姨&菊研姨姨一家都到la
但都未開始燒
because太陽好猛
好熱呀,未開始我地都燒緊la
甘就坐多陣囉
同埋食生日蛋糕
我表弟謙謙12/4生日呀
唸住堤早開生日會慶祝
我呀姨自己製架......好好味呀><
謙謙 生日快樂~~
食完生日蛋糕後....
又出左去玩
曉頌玩水....擦傷左少少
喊左好久......
好彩冇咩事.....要快d好番呀
4點幾...
開始燒la......
Happy Happy Happy Happy Happy Happy
燒到6點左右.....散場la
7:15pm番到屋企
做緊大長今__睇左一陣
番房玩電腦....
之後,&細佬打左一陣機
9:00pm睇<<我外母唔係人>>
1點幾訓la ==
|