今朝差唔多12點先起身
屋企淨番我一過
because其他人出左去飲茶
甘我就睇番琴晚既<<大話妹>>
琴晚掛住睇<<我外母唔係人>>
冇睇到~
但好彩錄底左>>哈哈
原來大話妹下星期六9:00PM做大結局
我一定會睇架
之後食左D野
我細佬番黎就打左陣機
但都係好悶呀唔=_=
甘就開左電腦玩左陣
食飯la....
睇左陣電視
又玩電腦la
悶得濟...唸住重新製個blog
問下Yiki後__''
決定製la
同Yiki一路傾&一路製
製到1點幾
我老豆叫我關機
甘就off左
之後同Yiki傾左陣sms
訓la 
|