2010 年 2 月 24 日 星期三  |
| 分類: 未分類 |
|
| 又返番學啦..
我比較喜歡留係屋企多d
可以訓耐d嘛
咁其實返學都ok既...
可以同下同學傾下計...玩下...
咁就過左一日啦
聽日調位啦
又係坐番神主位
好唔開心呀
不過可以同波坐
又幾happy既
不過附近都應該都會好吵
因為有小四係附近....
又有波喎....
一個字:吵!!!
|
| 發表時間:2010-02-24 12:36 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 62 | »
|
|