2010 年 1 月 7 日 星期四  |
| 分類: 未分類 |
|
| li一日係我哥既生日同埋係reading day
係li一日我可以話一開始我幾唔開心
因為.....我.....
唉~朋友喎,,,,,ok!That's fine!
我一d都唔care囉,,,,
之後就落左去買左兩本書
一本叫
|
| 發表時間:2010-01-09 11:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 62 | »
|
|