2009 年 12 月 27 日 星期日  |
| 分類: 未分類 |
|
| 太過無聊了..........
.............................
1. 今日係幾號:12月27號
2. 性別:女
3. 依家幾多歲:15
4. 咩星座:巨蟹座
5. 幾高:160
6. 單眼皮定雙眼皮:雙眼皮
7. 屋企有幾多人(計埋自己):6個
8. 想唔想自己一個人搬出去住:想
9. 最鍾意聽咩歌:好聽ge歌
10 .你有無潔癖:少少
11. 你住係邊:大圍
12. 有無諗過結婚:有
13.承上題, 如有咁諗住幾時結婚:25
14. 會唔會生BB:會掛
15. 識得最耐既朋友係邊個:佩同賴粉
16. 承上題, 如有識左幾耐:7年同13年
17. 日記網址係咩:http://lilili_0707.xanga.com/
18. 有無得罪過人:實有啦
19. 如果有得罪左邊個:好多人喎
20. 記咩最叻:唔開心既野
21. 最討厭咩天氣:落雨
22. 有無鍾意過人:有
23. 鍾意男定女:男
24. 支唔支持同性戀:無所謂
25. 同性朋友多定異性朋友多:差唔多
26. 鐘意你現有嘅朋友嗎:好鐘意
27. 最討厭的數字:冇
28. 喜歡邊一類型既男/女性:玩得埋既人
29. 你係唔係乖學生:梗係啦
30. 有無見過流星:好似有
31. 有無見過彩虹:好似有
32. 去開邊間超級市場:百佳
33. 你覺得你係咩既人:唔係好知
34. 怕唔怕黑:怕,,,,,因為無光睇唔到野
35. 有D咩古怪既習慣:冇
36. 覺得自己尚算正常嗎:梗係
37. 現在有冇讀書:有
38. 讀緊咩學校:沙循
39. 讀緊咩班:4A
40. 咁你個班有幾多人:36
41. 如 MSN HANG左你會點:講粗口
42. 最鍾意講既單字:吓~
43. 現在有無拍拖:冇
44. 如果有人同你表白, 你想佢直接定間接同你表白:直接
45. 最怕既動物:會move得好快既野
46. 朋友對你重要嗎:勁重要
47. 有無搬過屋:no
48. 寧願好凍定好熱:凍
49. 用緊咩色銀包:黑色
50. 會唔會親手整禮物俾朋友:會
51. 第一個偶像係邊個:亞綸love love love
52. 你過得快樂嗎:唔係幾快樂
53. 有無打MSN N/A MESSAGE:有
54. 見到咩人會即刻OFFLINE:有....
55. 鐘意搭咩交通工具:火車
56. 電視劇值唔值得追:值得
57. 會唔會幫呀媽做家務:唔會
58. 你係屬於被動定主動既人:被動
59. 有無想過要整容:冇
60. 有無界過手:有
61. 最想養既動物:nono
62. 有無兄弟姊妹:有
63. 如果有個你諗都無諗過嘅人同你表白, 你會點:O嘴
64. 屋企有無種花:冇
65. 想儲多少錢:好多好多
66. 返學會唔會著冷衫:會
67. 現在有無鍾意人:有
68. 點解鍾意佢:佢好人囉 細心囉 .......
69. 鍾意咗佢幾耐:半年左右
70. 佢係一個點既人:好人 哈~
71. 有冇諗過要表白:冇
72. 而家呢一刻想同佢講乜:你開心就ok啦
73. 最鍾意咩顏色:淺紫色
74. 用乜牌子手提電話:sony ericsson
75. 有無去開哪間髮型屋:冇
76. 上咩堂先會訓覺:好悶既堂
77. 搭咩車返學:巴士
78. 同邊個一齊返學:lok
79. 同邊個一齊放學:佩同賴粉
80. 眼唔眼訓:少少
81. 有無食早餐習慣:nono
82. LUNCH同幾多人一齊食:5至6個
83. 承上題,同邊個:佩...賴粉...周wing....小四....楊波.....kai敏....
84. 有冇宗教信仰:有
85. 鍾意影相嗎:ok啦
86. 鍾意合照定獨照:合照
87. 多數幾點沖涼:7點幾
88. 食唔食煙:唔食
89. 愛媽多點還是爸多點:差唔多
90. 比較鐘意咩天氣:沒有太陽....一片藍藍的天空.....有小小雲朵....微微的涼風....
91. 同邊個一間房:工人同姪女
92. 自己張牀有無公仔:nono
93. 屋企有無養竉物:nono
94. 養咩竉物:都話無落
95. 有無”寫”日記習慣:有
96. 承上題, 寫咗幾耐:唔知道
97. 有無”打”網上日記:有
98. 承上題,會唔會日日都更新網上日記:唔會
99. 請說出寫日記同網上日記有咩分別:好大分別( 寫日記係唔想人地知嫁)
100. 鐘意人多定人少:睇情況
|
| 發表時間:2009-12-27 10:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 62 | »
|
|